Gå til innhold

Sterkebjørn


Payn

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg liker ikke og profilere min egen side på andre forum men siden det ser ut som fitnessbloggen er litt skrinlagt så gjør jeg det likevell.

For noen år siden startet jeg opp Facebook gruppen Sterkebjørn, dette er ment og være en informativ side om trening og hva man kan oppnå uten bruk av dopingmidler.

Her vil jeg att alt fra ungdommer til pensjonister som driver med trening deler sine treningserfaringer og man jevnlig blir oppdatert med artikler med faglig tyngde.

Noe som man også har gjort tidligere er og legge ut intervjuer med forskjellige utøver i alt fra fitness til styrkeløft som tar sterkt avstand fra dopingbruk, hvor man får ett innblikk i hvordan de har oppnådd sine resultater.

 

Grunnen til att jeg legger ut dette innlegget er att tiden jeg har til og oppdatere forumet ikke strekker til,

Så jeg søker en eller flere personer som kan bidra som moderator.

Forumet er ikke så veldig stort men jeg mener att ett forum som har solide holdninger mot doping kan bidra mye positivt.

Så er du en person som sitter på en del treningskunskap og kunne tenkt deg i perioder og lagt ut noen innlegg å oppdateringer så søker jeg deg.

Det er ikke mye jobb men selv en oppdatering i uken blir nok for en fulltids PT med ekstra jobb:)

 ihttps://www.facebook.com/groups/416521155174208/?ref=bookmarks

Send gjerne forespørsel på gruppen ovenfor (Sterkebjørn) eller send meg en mail på [email protected]

Hvis du ønsker og bidra.

 

Mvh

Henning 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...