Gå til innhold

ned i fettprosent, opp i muskelmasse


Anbefalte innlegg

Hei. Er en jente på 22 år, 167 cm over bakken og vekten ligger på 57 ca. 

Fødte tvillinger for 2,5 år siden, men har enda ikke kommet skikkelig i gang med verken treningsplan eller kostplan. Trener ca 4-5 ganger i uka, men føler ikke jeg kommer meg noen vei. Før svangerskapet brukte jeg store deler av døgnet på gymmet, jeg så raskt framgang og kroppen min forandret seg fort. Jeg har aldri vært så stor før som jeg er nå. Kroppen min føles tung og jeg føler meg ikke komfortabel med meg selv lenger. 

Jeg har nå lyst å ta tak i dette å få det bedre med meg selv, så jeg kan yte mer å være en bedre versjon av meg selv. Målet mitt er lavere fettprosent, mer muskelmasse. stramme opp kroppen rett å slett. etter svangerskapet sliter jeg også med sideflesk som det så fint heter, og fett på innsiden av lårene. Det er to av de tingene som plager meg aller mest. 

Hvordan kan jeg ta tak i dette? Hvordan skal jeg gå fram? 
Håper virkelig dere der ute er så snille å hjelper meg da min motivasjon ikke er helt på topp akkurat nå. 

Skulle gjerne kjøpt både kost- og treningsplan fra en PT, men da jeg er alenemamma å ikke har allverdens med penger så har jeg ikke mulighet for det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...