Gå til innhold

Steroider i media


Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt navn er Halvor Ekeland. Jeg er journalist for Aftenposten og ønsker kontakt med en person som bruker steroider. Du skal selvfølgelig få være anonym dersom du ønsker det.

Mitt prosjekt handler om bruken av steroider i Norge. Forhåpentligvis kan vi bryte ned noen av fordommene og tabuene rundt det å bruke steroider. Jeg ønsker å vite hva som er drivkraften, hvilke valg du tar og hva som driver deg. Jeg har absolutt ikke til hensikt å lage en sak som setter deg i et dårlig lys, men ønsker å fortelle historiene fra innsiden av miljøet. Kanskje vil vi sammen kunne sette dette inn i en større kontekst og kanskje vil det kunne hjelpe eventuelle brukere som eventuelt ønsker å slutte.

Jeg lover at du skal få være anonym dersom du ønsker det. Jeg har også full taushetsplikt overfor politi og helsevesen. Om du ønsker mer informasjon, eller om du ønsker å stille opp, ber jeg deg ta kontakt. Jeg forstår om du er skeptisk. Om du lurer på om du ønsker å stille opp kan du ta kontakt for en uforpliktende prat/møte. 

Mvh Halvor Ekeland, Aftenposten

[email protected]

900 85 947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...