Gå til innhold

For lite kcal?


Maur

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg har planer om å gjøre et forsøk på å øke muskelmassen har jeg loggført siste ukes matinntak for å få et lite innblikk i hva jeg faktisk spiser. Jeg har hatt fokus på proteiner, grønnsaker og å spise riktig mat. Resultatet er at jeg føler jeg har spist som en gal og vært stappmett etter hvert måltid. Jeg har spist mye mer enn hva jeg pleier på hverdager. Til tross for dette har jeg ligget mellom 1500 og 1800, litt mer i helgene. Hvordan har det seg at jeg ikke har gått ned i vekt over tid når jeg tydeligvis ligger under 2000 til vanlig. Er 174cm og 63 kg. Synes heller kiloene har sittet som støpt til tross for hard trening. I følge skriften skal jeg visst opp mot 2500 for å gå opp i vekt, men jeg er skeptisk til å øke inntaket med så mye når jeg ser hva jeg har vedlikeholdt på tidligere. Kan kroppen ha gått på sparebluss og holdt igjen eller kan det være en elendig forbrenning? Bør jeg fortsatt ha 2500 i sikte dersom jeg skal øke muskelmasse eller prøve med mindre i første omgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...