Gå til innhold

Ødelegger alkohol i helgen all fremgang?


Sknerten

Anbefalte innlegg

Har et mål om å bli kvitt det meste av fettet slik at magerutene kommer frem på magen.

Trener styrke 4-5 ganger i uken og spiser sunt og riktig. Men har ett stort problem med at i helgene så går det fort med 10 pils og litt vin og kanskje en drink både fredag og lørdag. Jeg føler at de siste 2-3 kg som ligger rundt magen aldri vil vekk....

Skulle gjerne hatt noen råd om hvordan få det til uten å kutte alkoholen. Jeg skjønner jo at det hadde løst problemet, men poenget mitt er at jeg kan ofre alt uten det. Det er motivasjonen for treningene at jeg da kan nyte helgene med familien og venner. Kose meg skikkelig som vanlig folk :)

Men er det grep man kan gjøre på spising / trening eller er det andre ting jeg må gjøre i uka for å få bort den siste irriterende fettlaget rundt magen.?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da spør jeg deg. Hvordan kan jeg bli like stor som Ronnie Coleman uten å injisere hormoner?

Du ser problemstillingen, right? Du har til og med svaret rett foran deg. Voks opp og kutt ut den barnslige 2 dagersen.

Ellers kan du gjøre som Zyzz å ta alternative rusmidler. De inneholder jo ikke kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Superspurv skrev:

Da spør jeg deg. Hvordan kan jeg bli like stor som Ronnie Coleman uten å injisere hormoner?

Du ser problemstillingen, right? Du har til og med svaret rett foran deg. Voks opp og kutt ut den barnslige 2 dagersen.

Ellers kan du gjøre som Zyzz å ta alternative rusmidler. De inneholder jo ikke kalorier.

Haha :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Martin Berkhan og Menno Henselmanns mener at man fint kan kombinere deffing og alkoholinntak. Du må allikevel gjøre noen offer. De som "koser" seg er ofte dvaske og utrente.

Det første jeg tenker er at du i hvert fall må gå ned til å drikke 1 dag per uke. Og da vin eller champagne fremfor øl. Dropper du usunn nattmat og spiser ellers bra før på dag, så kan dette gjøres.

Google Berkhans guide for alkohol på diett. :) 

80/20 regelen er også relevant. Gjør man ting rett 80% av tiden, så kan man slurve litt mer 20% av tiden så sant man ikke går helt amok. Allikevel. Å bli 'ripped' er en ganske ekstrem tilstand for de fleste som ikke er slik naturlig, så man må kanskje forvente å legge litt normale ting på hylla for en periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...