Gå til innhold

hvordan begynne for å bli med i bikini fitness?


Stine Stiine

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg har tenkt lenge på bikinifitness virker utrolig spennende både fysisk og psykisk. Jeg har hatt en del ting livet som har gjort at ting har hvert vansklig de siste årene. Trening har hjelpet meg masse men vansklig å holde stabilt på grunn av mestringsfølelse og usikker .

Jeg kunne ønsket meg å hatt noen som var med på treninger, pushet meg(noe jeg trenger å liker), fortelle mg what to do he he jeg er villig til å gi 100% men må føle det er en plan og struktur. Stor kreven her.😂 

Er det noen som har en enkel måtte å forklare hva man må gjøre for å bli med i bikini fitness, hvordan gå fram? (for en som ikke har en fot innen for eller bekjente). Hvem hva kontakt i stavanger?

Evt priser?er medelem på fresh fitness

(Eneste sperren er hva koster det, lommeboken må vokse)

På forhånd takk ! Fra en uvitende men ivrig

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Stine Stiine skrev:

Heisann :)

Jeg har tenkt lenge på bikinifitness virker utrolig spennende både fysisk og psykisk. Jeg har hatt en del ting livet som har gjort at ting har hvert vansklig de siste årene. Trening har hjelpet meg masse men vansklig å holde stabilt på grunn av mestringsfølelse og usikker .

Jeg kunne ønsket meg å hatt noen som var med på treninger, pushet meg(noe jeg trenger å liker), fortelle mg what to do he he jeg er villig til å gi 100% men må føle det er en plan og struktur. Stor kreven her.😂 

Er det noen som har en enkel måtte å forklare hva man må gjøre for å bli med i bikini fitness, hvordan gå fram? (for en som ikke har en fot innen for eller bekjente). Hvem hva kontakt i stavanger?

Evt priser?er medelem på fresh fitness

(Eneste sperren er hva koster det, lommeboken må vokse)

På forhånd takk ! Fra en uvitende men ivrig

 

 

Nå har ikke jeg noe førstehåndskjennskap til bikinifitness, det må noen andre svare på, men jeg lurer litt på hva du tenker oppnpå med bikinifitness? Hvis du allerede sliter med mestringsfølelse og usikkerhet, og man vet at bare diett-delen når man skal stille i fitness går hardt på psyken, så vet jeg ikke om det er noen løsning på slike problemer.

Og å sikte mot konkurranser i fitness er vel for dem som har en temmelig innarbeidet treningsrutine fra før, og er klare for å ta det et skritt lengre. Om det er å få livsstil på plass og varig endiring og struktur, tipper jeg at å få inn dette, gjerne gjennom å fokusere på noe mer langsiktig enn å stå på en scene en eller flere ganger, nok kan være en bedre løsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2017-03-06 at 6:25 PM, Ethereal said:

Nå har ikke jeg noe førstehåndskjennskap til bikinifitness, det må noen andre svare på, men jeg lurer litt på hva du tenker oppnpå med bikinifitness? Hvis du allerede sliter med mestringsfølelse og usikkerhet, og man vet at bare diett-delen når man skal stille i fitness går hardt på psyken, så vet jeg ikke om det er noen løsning på slike problemer.

Og å sikte mot konkurranser i fitness er vel for dem som har en temmelig innarbeidet treningsrutine fra før, og er klare for å ta det et skritt lengre. Om det er å få livsstil på plass og varig endiring og struktur, tipper jeg at å få inn dette, gjerne gjennom å fokusere på noe mer langsiktig enn å stå på en scene en eller flere ganger, nok kan være en bedre løsning. :)

Kanskje litt dårlig forklart av meg . men det jeg ville fram til ja jeg sliter med det men trening gir meg mestring følelse og en driv kraft som ikke kan beskrives. For mg er trening medisin. Men jeg har mål so. Jeg ikke klare å oppnå på grunn av min usilkerhet og trenger ett push i baken og noendo. Kan veilede mg i begynnelden slik at jeg kan bli tryggpå hva jeg holder på med. Konkurranse og sport har hvert en delavmitt luvsidenjeg begynte på skolen og hadde ikke problemer med mestringsfølelse. Mn livet er ikke en dans på roser.

Og rutiner planer er noe som gir meg ro og mestrings følelse. Pluss jeg kommer til å lære mer om meg selv og mine grenser. Av og til kan ting virke uoppnålig på grunn av man faller ned i en dal ogman vil få mye motstand. Men alt er mulig og alle kan.😀

Så ja jeg tror det vil veie tyngre på den positive siden med det men det vil absolutt hver hardt og mye utfordringer men man komme aldri til å mestre de hvis man aldri prøver... Å nå har jeg holdt lenge nok tilbake å klar til å ta det skrittet 😀😄  m0let mitt er at jeg vil prøve å stå på scene som ett mål. Men mest for jeg liker den hardt strukturerte planen både mat og trenings messig :) 

Men selvfølgelig vi alle ser på ting forskjellig og det er nok mangen som er enige med deg , og det kan jeg forstå. 

Men i am a fighter and im ready 😂😀😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...