Gå til innhold

Vyvanse (Elvanse) og tap av vekt/muskler -erfaring?


E

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har diagnosen ADD, og skal i løpet av måneden begynne på Vyvanse. Har lest litt på nett, og sett at de aller fleste mister matlyst, går ned i vekt osv. Har dere noen erfaringer? Driver med styrketrening, og er livredd for at det skal gå utover muskelmassen min.. Vil ikke tape det lille jeg har klart å bygd opp av muskler.. Har litt ekstra på kroppen, så vekttap er ikke det verste, men hva skal jeg gjøre for å bevare muskelmassen? Og har dere noen erfaring med vyvanse og vekttap/fettforbrenning generelt? :) Legen min er permitert for øyeblikket, så søker derfor hit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ville ha snakket med lege uansett. Hvis lege er i permisjon, hvem har startet behandlingen? Det må vel være en vikarierende lege tilgjengelig? Uansett, du kjenner sikkert til at alle legemidler har bivirkninger. Kanskje snakke med legen om alternativ behandling, hvis du er redd for bivirkningene? Lykke til! =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...