Gå til innhold

X-press


Maur

Anbefalte innlegg

Leser på x-press 2. Det står at en skal prøve å slå seg selv med en økning på 2,5 kg i baseøvelser, 1 kg på manualene el 1 rep på hvert sett. Gjelder dette for jenter også eller skal jeg legge lista lavere?

Lurer også på hvor tunge vektene skal være. Eks. dag 1 knebøy - 3-5 sett, 3-4 rep. Skal jeg da starte med en vekt som er så tung at jeg bare klarer 3 sett x 3 rep og jobbe mot 5 sett med 4 rep med samme vekt? Eller starte høyt og gå nedover? Har ikke sjekket 1 RM, men la oss si den er 50kg på knebøy. Hvor mye skal jeg legge på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, FrkGlad skrev:

Leser på x-press 2. Det står at en skal prøve å slå seg selv med en økning på 2,5 kg i baseøvelser, 1 kg på manualene el 1 rep på hvert sett. Gjelder dette for jenter også eller skal jeg legge lista lavere?

Lurer også på hvor tunge vektene skal være. Eks. dag 1 knebøy - 3-5 sett, 3-4 rep. Skal jeg da starte med en vekt som er så tung at jeg bare klarer 3 sett x 3 rep og jobbe mot 5 sett med 4 rep med samme vekt? Eller starte høyt og gå nedover? Har ikke sjekket 1 RM, men la oss si den er 50kg på knebøy. Hvor mye skal jeg legge på da?

Kanskje @Tonje_86  kan svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...