Gå til innhold

Det er ti-tyve aktive brukere igjen, forumet er fylt med SPAM og admin har ikke vært innom på 6 måneder


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, nettopp meldt meg inn i håp om å lære litt mer og finne tips og råd. Jeg har trent styrke av og på i mange år, men ønsker å ta det et hakk videre. Innser jeg trenger mer kunnskap. Mulig det finnes bedre steder, men her er mitt første stoppested i treningsjungelen☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 26.2.2017 den 22.03, Maur skrev:

Tja, nettopp meldt meg inn i håp om å lære litt mer og finne tips og råd. Jeg har trent styrke av og på i mange år, men ønsker å ta det et hakk videre. Innser jeg trenger mer kunnskap. Mulig det finnes bedre steder, men her er mitt første stoppested i treningsjungelen☺

Samme her. Hvilke sted skulle vært bedre? Har bare vært inne på reddit før, men hadde jo vært fint med en norsk side(annet en kvinneguiden)

Jeg liker oppsettet her og at det er delt inn i mange subforums.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/29/2017 den 12.58, HanneMari Egmont skrev:

Aktiviteten har dessvere dabbet litt av etter at selve nettsiden Fitnessbloggen ble lagt ned i fjor, men forumet er operativt fremdeles, selv om nedleggelsen nok har ført til mindre aktivitet.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Kommer det til å bli en revitalisering av forumet eller blir det å skyte hesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 06/30/2017 den 19.58, Broseidon skrev:

Kommer det til å bli en revitalisering av forumet eller blir det å skyte hesten?

Å revitalisere forumet vil jo kreve at man greier få gamle/nye brukere til å delta, og jeg vet ikke helt hvordan man skal gjøre et nå vilt upopulært forum attraktivt?

Jeg har funnet flere subredditer som tilbyr godt innhold, lite idioti og masse aktivitet, så, selv om dette er et fint sted, med 10-15 flotte brukere (😁), kan det hende at dette forumet ikke helt er verdt hostingutgiftene.

Han selverklærte skinnyfat-duden som lager endeløse tråder, aka den eneste aktive brukeren, vil nok måtte spørre om råd han ikke tar imot andre steder, men jeg kan leve med det.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er dødt på forumet er det jo mange gode tråder og artikler å lese gjennom for nye brukere. Jeg har vel vært gjennom alt et par, tre ganger siden min spede begynnelse, men håper stadig å se noe nytt og spennende her.

Som @pilatus nevner er det fremdeles noen her som poster gode ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.7.2017 den 20.33, XtrM skrev:

Har ikke vært her inne på nesten 3 år selv. Men artig å se at den gamle kjernen fortsatt holder ut :) 

Men er altså lite nye relevante innlegg siden sist?

Hvis du tenker på artikler, så er jo den delen lagt ned og det kommer nok ikke noe nytt der.

Tenker du på foruminnlegg så er det sant nok ikke så fryktelig mye nytt og revolusjonerende. Det går for det meste i loggbøker og trenings-prat, men det er jo hyggelig det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde blitt laget en ny nettside, en som får nivået dit det engang var, med artikler og aktive forumbrukere, kunne det vært noe interessant? Det må isåfall finansieres (domene etc.), og jeg har nok ikke råd til å ta dette fra egen lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mads skrev:

Om det hadde blitt laget en ny nettside, en som får nivået dit det engang var, med artikler og aktive forumbrukere, kunne det vært noe interessant? Det må isåfall finansieres (domene etc.), og jeg har nok ikke råd til å ta dette fra egen lommebok.

Det er jo aktive forumbrukere her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...