Gå til innhold

Hvor mye gram proteiner pr kg, anbefaler dere?


LarsErik

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, NoBro skrev:

For en hjelpeløs drittunge du er. Du må forstå at folk blir dritt lei av at du repeterer de samme spørsmålene om igjen. Slett profilen din og begynn å GJØR noe. Å sitte her inne og spørre om hjelp til å tørke deg i ræva kommer ikke til å hjelpe deg i kampen for å forbedre dadboden din. 

Snakkes om 10 år når du er blitt antidoping norges nye forsidegutt.

lol. Ingenting er som når folk skal begynne å kalle andre drittunge via nettet, via en svett pc-skjerm, også er man helt motsatt i virkeligheten. Alltid like stas. Hva gjelder det andre der, så er det min minste bekymring. Jeg ser ut som en gresk gud, ble nettopp tatt opp i a-stallen i LSK sin tropp. Har forresten gått opp endel i muskelmasse, tro det eller ei. Fettprosenten er betydelig lavere.

Ikke minst så jeg nulla jeg mordi igår og. Vi hør's, mister gamlefar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg skamfull som gadd å skrive hjelpende innlegg her, men hvordan kunne jeg vite..

Kim, du burde innrømme en ting for deg selv en gang for alle: Du er ikke genetisk egnet for å holde på med trening og kosthold. Dette er IKKE hobbyen du kommer til å gjøre det stort i. Du burde finne på noe annet å bedrive fritiden din med og samtidig slutte og forpeste dette forumet.

Dette sier jeg i god mening, som en tjeneste for deg i håp om at du får opp øya en vakker dag.

ScreenHunter_203 Jan. 17 20.03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Glenn3222 skrev:

jeg får så jævlig lætiss av det her. har fulgt alle postene startet av Kimtony.jeg knekker vær gang.

Vet ikke om du akkuratt har starta på barneskolen, eller hva som er greia, men.

Men man starter iallefall hver setning med en stor forbokstav. Og det heter hver gang, ikke vær gang. 

Bare et lite tips til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Speilblankt skrev:

Føler meg skamfull som gadd å skrive hjelpende innlegg her, men hvordan kunne jeg vite..

Kim, du burde innrømme en ting for deg selv en gang for alle: Du er ikke genetisk egnet for å holde på med trening og kosthold. Dette er IKKE hobbyen du kommer til å gjøre det stort i. Du burde finne på noe annet å bedrive fritiden din med og samtidig slutte og forpeste dette forumet.

Dette sier jeg i god mening, som en tjeneste for deg i håp om at du får opp øya en vakker dag.

ScreenHunter_203 Jan. 17 20.03.jpg

Omfg. Du vet at jeg bare har kødda rundt med folk? Du tror virkelig at jeg har spist brokkoli, kylling og ris, hahah, kjære deg da.

Har kommet godt vei på treninga, tro det eller ei. Er nå på min 12 uke og merker betraktelig forskjell faktisk og gått ned solid i fettprosent og fått en mer detaljert kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LarsErik skrev:

lol. Ingenting er som når folk skal begynne å kalle andre drittunge via nettet, via en svett pc-skjerm, også er man helt motsatt i virkeligheten. Alltid like stas. Hva gjelder det andre der, så er det min minste bekymring. Jeg ser ut som en gresk gud, ble nettopp tatt opp i a-stallen i LSK sin tropp. Har forresten gått opp endel i muskelmasse, tro det eller ei. Fettprosenten er betydelig lavere.

Ikke minst så jeg nulla jeg mordi igår og. Vi hør's, mister gamlefar. 

Hahaha. Jeg vet jeg burde la være,  men jeg KLARER ikke lenger.  

Jeg tar tilbake alt jeg sa om at vi snakkes om ti år når du er ADN sin nye favoritt - Hvis det er slik som du sier at du merker så stor forskjell på kroppen din kontra der du var (Ref valkebildene du la ut) så er du på forsidene snart :D

Fra spøk til alvor tror jeg ikke du hadde klart å dope deg riktig heller.  Du hadde sikkert klart å utrette en del skade,  men jeg tviler på at du med alle steroider og veksthormoner ++ i hele verden hadde klart å sett ut som en såkalt gresk Gud. 

Med andre ord : Ovennevnte tips fra speilblankt om å kutte ut trening og finne deg en annen hobby er det beste rådet du noensinne har fått.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, LarsErik skrev:

Ok takk. Men 3-4 år haha? Så lang tid?

Mener selvfølgelig ikke at jeg skal bygge på 1 uke, men er vel mulig å ihvertfall bygge noe på et par mnd? 

Matmessig føler jeg at jeg har kontroll, bruker MyFitnessPal-appen. Meget bra app.

Lol hva forventer du egentlig? Hva tenkte du å gjøre etter de to månedene? Interessert i å høre hvor mye du mener det er mulig å pakke på seg ila to måneder, eventuelt hvor kort tid jeg burde ha brukt på å gå Fra 65 til 90 kg. Opplys meg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, NoBro skrev:

Hahaha. Jeg vet jeg burde la være,  men jeg KLARER ikke lenger.  

Jeg tar tilbake alt jeg sa om at vi snakkes om ti år når du er ADN sin nye favoritt - Hvis det er slik som du sier at du merker så stor forskjell på kroppen din kontra der du var (Ref valkebildene du la ut) så er du på forsidene snart :D

Fra spøk til alvor tror jeg ikke du hadde klart å dope deg riktig heller.  Du hadde sikkert klart å utrette en del skade,  men jeg tviler på at du med alle steroider og veksthormoner ++ i hele verden hadde klart å sett ut som en såkalt gresk Gud. 

Med andre ord : Ovennevnte tips fra speilblankt om å kutte ut trening og finne deg en annen hobby er det bedre rådet du noensinne har fått.  

En gammel mann som er litt bitter her.

De valkebildene jeg la ut var jo bare troll, som jeg skriver over. Tror du seriøst at jeg var seriøs når jeg drev å lagde 4 ulike tråder, med akkurat det samme teamet, og skrev 50 innlegg der jeg spurte om nøyaktig det samme?

Det med steroider ser jeg ikke hvorfor du driver å hater på. I hvert innlegg du skriver så skriver du noe om dop. En av mine bekjente, som også er norgesmester i fitness(100kg) er proppa full av steroider og tar steroider ofte. Kan si at han starter på K og etternavnet starter på S.

Du er en forbanna klovn, som leker en wannabe fitnessfreak på et anonymt forum med 10 brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, getsome skrev:

Lol hva forventer du egentlig? Hva tenkte du å gjøre etter de to månedene? Interessert i å høre hvor mye du mener det er mulig å pakke på seg ila to måneder, eventuelt hvor kort tid jeg burde ha brukt på å gå Fra 65 til 90 kg. Opplys meg 🙂

Hvem har sagt noe om 65kg? Jeg veier 90 kg nå. Og har gått opp til 94 kg. 

Du forveksler med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, LarsErik skrev:

En gammel mann som er litt bitter her.

De valkebildene jeg la ut var jo bare troll, som jeg skriver over. Tror du seriøst at jeg var seriøs når jeg drev å lagde 4 ulike tråder, med akkurat det samme teamet, og skrev 50 innlegg der jeg spurte om nøyaktig det samme?

Det med steroider ser jeg ikke hvorfor du driver å hater på. I hvert innlegg du skriver så skriver du noe om dop. En av mine bekjente, som også er norgesmester i fitness(100kg) er proppa full av steroider og tar steroider ofte. Kan si at han starter på K og etternavnet starter på S.

Du er en forbanna klovn, som leker en wannabe fitnessfreak på et anonymt forum med 10 brukere.

Hahaha. Tar han sånn der balkan-mirakel-piller kjøpt fra kosovoalbanske fitnessgutter på gymmet ditt som du skrøyt så uhemmet av da eller ? Hvor ofte tar han det  ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NoBro skrev:

Hahaha. Tar han sånn der balkan-mirakel-piller kjøpt fra kosovoalbanske fitnessgutter på gymmet ditt som du skrøyt så uhemmet av da eller ? Hvor ofte tar han det  ? 

Du har virkelig ikke skjønt noenting du, lol. Men siden du er så nysgjerrig. Han tar det i tricepsen, og kassa.

Men fortsett å heng på det forumet her, så får vi håpe du tar deg tid til å komme ut og få litt frisk luft også.

Forbanna klovn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke er nybegynner så ser du INGEN forskjell fra måned til måned. Realistisk så klarer du å gå opp kanskje 2-3 kilo muskler i året, og da minst like mye fett i tillegg.

Så for å svare på spørsmålet ditt. Tvilsomt at du ser noe forskjell på 2 måneder. Hvorfor tror du folk sier at man skal sette seg langsiktige mål?

 

Hvis noen spør meg om å få sommerkroppen på vinteren, ber jeg de tenke neste sommer, og ikke denne sommeren, fordi de rekker aldri å komme i form i tide. "Gains" tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LarsErik skrev:

Du har virkelig ikke skjønt noenting du, lol. Men siden du er så nysgjerrig. Han tar det i tricepsen, og kassa.

Men fortsett å heng på det forumet her, så får vi håpe du tar deg tid til å komme ut og få litt frisk luft også.

Forbanna klovn.

Fortell han at biotilgjengeligheten er større i glutes og quads, men regner med at det er synthol han tar.. siden "han tar det i kassa" :^)

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Biotilgjengelighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Superspurv skrev:

Så lenge du ikke er nybegynner så ser du INGEN forskjell fra måned til måned. Realistisk så klarer du å gå opp kanskje 2-3 kilo muskler i året, og da minst like mye fett i tillegg.

Så for å svare på spørsmålet ditt. Tvilsomt at du ser noe forskjell på 2 måneder. Hvorfor tror du folk sier at man skal sette seg langsiktige mål?

 

Hvis noen spør meg om å få sommerkroppen på vinteren, ber jeg de tenke neste sommer, og ikke denne sommeren, fordi de rekker aldri å komme i form i tide. "Gains" tar tid.

Her tar du alle under en kam. Her spiller genetikk en stor rolle også, av det jeg har lest og hørt.

Sjekk her, http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=164700621. Her, http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154226861. Og tusenvis av slike transformation. Ser ikke hvorfor det ikke skal gå om man er seriøs med kosthold og trener regelrett og samtidig tungt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Superspurv skrev:

Fortell han at biotilgjengeligheten er større i glutes og quads, men regner med at det er synthol han tar.. siden "han tar det i kassa" :^)

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Biotilgjengelighet

Ja, synthol. Er vel et stoff som ofte går igjen hos disse kroppsbyggerne, selvom mange ikke går ut med det i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LarsErik skrev:

Forsåvidt sant, men den artikkelen du linker til der er 5 år gammel. Siden da har det vel kommet enda nyere forskning og som igjen viser nyere tanker rundt dette med proteininntak. 

Skal jeg fortelle deg en hemmlighet? Muskelvekst er delvis proporsjonalt med hormoner, ikke proteiner. 
Veganere kan potensielt bli verdens sterkeste, og verdens største. Dorian Yates spiste en periode rundt 1g proteiner per kilo kroppsvekt. Han eide jo alle i sin tid. 
"Proteiner" er en meme og er en scam fra fitnessindustrien som tenker kun profit. 
 

Ikke at jeg skal spore av helt her, men proteiner er ikke så viktig som man tror. Jeg tror jeg er topp 5% sterkest på gymmet mitt og har helt OK genetics. Jeg har et typisk "Ola nordmann" kosthold. Jeg trenger ikke å spise 300gram proteiner for å bli sterkere, fordi det kommer ikke til å gjøre meg noe sterkere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LarsErik skrev:

Du har virkelig ikke skjønt noenting du, lol. Men siden du er så nysgjerrig. Han tar det i tricepsen, og kassa.

Men fortsett å heng på det forumet her, så får vi håpe du tar deg tid til å komme ut og få litt frisk luft også.

Forbanna klovn.

Jeg vet jeg burde avstå fra å svare deg, og at jeg har sagt at jeg skal gjøre det, men...........

Seriøst, følg tipset du fikk lenger oppe...Du har ikke peiling på trening, du kommer aldri til å oppnå noe som helst annet enn katastrofe. Du evner ikke å ta til deg en promille av det du blir foret med av svar på dine repeterende og til tider banalt simple spørsmål, som enhver kid klarer å finne svaret på selv ved å prøve seg frem litt, eller bare gidde å lese litt selv. 

Det hadde selvsagt vært hinsides morsomt å sett resultatet ditt etter å ha eksperimentert med synthol, det kunne vært opphav for mange legendariske meme`s for å si det sånn, men jeg skal stoppe der. Hold deg unna. Du har ikke kompetansen som kreves for å bygge en bra fysikk, og du er faktisk så hjelpeløs at du ikke ville klart å bygd en bra fysikk med alle steroidene i verden en gang. Synthol er en helt annen greie. Hvor pent tror du seriøst det er å ha tynnfeit fysikk med overdimensjonerte og misfostrede armer som ikke engang er sterkere ? 

Seriøst, jeg kjenner mange som klarer å holde seg friske og slanke uten at de løfter vekter og spiser seriøst. Finn deg en hobby du mestrer, løping kanskje ? Fjellvandring ? Sjakk ? Dataspill ? Det er seriøst tusenvis av ting du kan bedrive med på fritiden din hvor du ikke potensielt skader deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superspurv skrev:

Skal jeg fortelle deg en hemmlighet? Muskelvekst er delvis proporsjonalt med hormoner, ikke proteiner. 
Veganere kan potensielt bli verdens sterkeste, og verdens største. Dorian Yates spiste en periode rundt 1g proteiner per kilo kroppsvekt. Han eide jo alle i sin tid. 
"Proteiner" er en meme og er en scam fra fitnessindustrien som tenker kun profit. 
 

Ikke at jeg skal spore av helt her, men proteiner er ikke så viktig som man tror. Jeg tror jeg er topp 5% sterkest på gymmet mitt og har helt OK genetics. Jeg har et typisk "Ola nordmann" kosthold. Jeg trenger ikke å spise 300gram proteiner for å bli sterkere, fordi det kommer ikke til å gjøre meg noe sterkere.

 

Dette har jeg aldri hørt før. Det at proteiner ikke er så viktig som folk tror og at alle det er en scam. Trodde dette var nøkkelen til muskelbygging, kombinert med karbs og moderat fettmengde. 

Er derimot nysgjerrig på det kostholdet du nevner der. Er det helt vanlig egg/brød/melk/kjøtt mat du eter? Benytter du deg av proteinshakes/kostilskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...