Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt en sånn?


Pesta

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ ha en sånn, samme hvilket merke. Har kun funnet dem på Amazon, men ikke lyktes i å finne en selger som sender til Norge.. Jeg vet det selges sånne vanlige helt glatte runde i norske nettbutikker, men de duger ikke til tunge hipthrust. 😭

Screenshot_20170111-170825.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Superspurv skrev:

Tips. ALDRI bruk pussypad. Du vil takke meg senere.

- "Men det gjør så vondt å ha stanga på nakken"
Da har du den på feil sted, som igjen kan forårsake andre potensielle skader. Pros kan ha 4-500 kilo på ryggen uten problemer. 

Nå skal vel hun her ha den til hip thrust da, ikke knebøy (og tro meg, hip thurst på 100kg(++) er ikke overlevbart uten beskyttelse) :) 

Når det kommer til spørsmålet har jeg ikke peiling på hvor den type beskyttelse er få kjøpt, men har du prøvd å bare bruke ei matte? Jeg pleier bare å brette ei matte sammen og legge mellom hoftebeina og stangen, funker supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, VegaMaren skrev:

Nå skal vel hun her ha den til hip thrust da, ikke knebøy (og tro meg, hip thurst på 100kg(++) er ikke overlevbart uten beskyttelse) :) 

Når det kommer til spørsmålet har jeg ikke peiling på hvor den type beskyttelse er få kjøpt, men har du prøvd å bare bruke ei matte? Jeg pleier bare å brette ei matte sammen og legge mellom hoftebeina og stangen, funker supert!

Kun hip thrust ja☺ Takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Superspurv skrev:

Beklager, min feil. Men "utstyret" er laget for nakkestøtte for knebøy. Om man av egen vilje vil bruke dette på et annet område/annen øvelse, så for all del :)

Jeg er ikke helt idiot, så dette vet jeg. 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...