Gå til innhold
Pesta

Hvor får jeg kjøpt en sånn?

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ ha en sånn, samme hvilket merke. Har kun funnet dem på Amazon, men ikke lyktes i å finne en selger som sender til Norge.. Jeg vet det selges sånne vanlige helt glatte runde i norske nettbutikker, men de duger ikke til tunge hipthrust. 😭

Screenshot_20170111-170825.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips. ALDRI bruk pussypad. Du vil takke meg senere.

- "Men det gjør så vondt å ha stanga på nakken"
Da har du den på feil sted, som igjen kan forårsake andre potensielle skader. Pros kan ha 4-500 kilo på ryggen uten problemer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
37 minutter siden, Superspurv skrev:

Tips. ALDRI bruk pussypad. Du vil takke meg senere.

- "Men det gjør så vondt å ha stanga på nakken"
Da har du den på feil sted, som igjen kan forårsake andre potensielle skader. Pros kan ha 4-500 kilo på ryggen uten problemer. 

Nå skal vel hun her ha den til hip thrust da, ikke knebøy (og tro meg, hip thurst på 100kg(++) er ikke overlevbart uten beskyttelse) :) 

Når det kommer til spørsmålet har jeg ikke peiling på hvor den type beskyttelse er få kjøpt, men har du prøvd å bare bruke ei matte? Jeg pleier bare å brette ei matte sammen og legge mellom hoftebeina og stangen, funker supert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, min feil. Men "utstyret" er laget for nakkestøtte for knebøy. Om man av egen vilje vil bruke dette på et annet område/annen øvelse, så for all del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, VegaMaren skrev:

Nå skal vel hun her ha den til hip thrust da, ikke knebøy (og tro meg, hip thurst på 100kg(++) er ikke overlevbart uten beskyttelse) :) 

Når det kommer til spørsmålet har jeg ikke peiling på hvor den type beskyttelse er få kjøpt, men har du prøvd å bare bruke ei matte? Jeg pleier bare å brette ei matte sammen og legge mellom hoftebeina og stangen, funker supert!

Kun hip thrust ja☺ Takk for tips! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Superspurv skrev:

Beklager, min feil. Men "utstyret" er laget for nakkestøtte for knebøy. Om man av egen vilje vil bruke dette på et annet område/annen øvelse, så for all del :)

Jeg er ikke helt idiot, så dette vet jeg. 🙂 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Søk på "Hampton International Bar Pad" på ebay. De sender ut internasjonalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Superspurv skrev:

Søk på "Hampton International Bar Pad" på ebay. De sender ut internasjonalt.

Takk! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå