Kardola

Gi meg ditt beste fullkroppsprogram

4 innlegg i emnet

Jeg liker godt å trene 3-splitt, men tenkte å prøve helkroppsprogram en stund, for å få litt progresjon. Nå er det jo januar og nye muligheter og sånn. :)

Fyr løs med ditt beste tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jason blahas novice program

starting strength

x-press

mange muligheter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det. Det finnes så veldig mye å velge i, derfor tenkte jeg noen tips var smart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøy
Benk
Roing
Skulderpress
Curls (tri/bi)
Core

Dette er hva jeg kaller "kjernen" i programmet jeg har laget selv. 1 øvelse per muskelgruppe. Jeg pleier også å være veldig åpen for små justeringer. Det er ofte jeg varierer reps og sett hvis det er en periode jeg ikke har noen spesifikke mål, men heller trener for vedlikehold. Bøy, benk og roing finnes det mange varianter av. Disse kan også varieres hver 4. uke (feks benk -> skråbenk. sittende roing -> stående roing -> chins etc).


Også er det selvfølgelig progresjonsdelen der man enten øker antall reps per sett eller antall kilo på stanga per sett. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå