Gå til innhold

Eldre proteinpulver


oslomann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 18.12.2016 den 14.33, oslomann skrev:

Hvordan er det egentlig å drikke proteinpulver som har gått ut på dato? Her snakker jeg ikke om noen dager men, over 1 år!

Blir proteinet dårligere eller vill det fortsatt være like bra protein for kroppen?

Så lenge det er et rent proteinpulver og ikke lukter eller ser rart ut så skal det nok gå bra. Personlig ville jeg nok kjøpt nytt dersom det er over et år gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gøran Hårtveit - Online PT skrev:

Så lenge det er et rent proteinpulver og ikke lukter eller ser rart ut så skal det nok gå bra. Personlig ville jeg nok kjøpt nytt dersom det er over et år gammelt.

Lukter ikke rart, og smaker helt likt som om det skulle vært nytt. Men bare redd om selve næringstoffene (proteinet) er av mye dårligere kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, oslomann skrev:

Lukter ikke rart, og smaker helt likt som om det skulle vært nytt. Men bare redd om selve næringstoffene (proteinet) er av mye dårligere kvalitet.

Med mindre det er råtnet, så har ikke proteinet forsvunnet. Når du snakker om kvalitet, så ser jeg ikke hvordan i huleste ratioen mellom de ulike aminosyrene i melkeproteinet skulle forandret på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...