Gå til innhold

Favoritt bryst øvelse?


kimtony

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, kimtony skrev:

Synes han ser meget fresh ut da bror.

Anyways. Var du seriøs eller bare trolla du med at jeg BARE må spise kylling brokkoli og ris hele facking dagen? Det han fyren skrev om variasjon i maten maked sense as.

Les alle trådene dine om igjen, mer enn èn gang, og gjør deg selv opp en mening over hva som er seriøst og hva som er sarkasme. Prøv også å reflekter over hvorfor tråden har utviklet seg som den har.

Det finnes ingen piller som gjør deg såkalt "ripped" , hvis vedkomne virkelig er stor og definert (Noe jeg tviler på, selv om "Stor og ripped" for alltid vil være et relativt begrep) finnes det ingen piller som er hovedårsaken til dette, ei heller steroider i pilleform.

Du må bare holde deg langt unna alt som ikke kan selges offentlig hos gymgrossisten og proteinfabrikken, alt annet er oppskriften på katastrofe. Dette er ikke trolling. Bostin Loyd ville sette Jason Genova på trenbolon, for de som kjenner til Jason G forstår man at også dette er oppskriften på katastrofe x 100, heldigvis fikk mer fornuftige folk rundt sistnevnte avverget dette.

Jeg har sagt det før: Du behøver en person rundt deg som hjelper deg å trene og spise fornuftig, sekundært for å få deg i allright form, primært for å unngå at du skader deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kimtony skrev:

 

Ja vi snakker sjukt ripped. På kort tid. Du skaffer det av de biffe bro"sa på gymmet.

Står ikke navn på boksen.

Hahahaha :D

Om det er sant tror jeg vi sier at du for din egen skyld og for alle skattebetalere sin skyld bør holde deg unna :D

Det hadde vært morsomt å få sett disse "Biffe bro`sa" dine for å se hvor du legger lista. Har du ikke bilde av noen av de ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, NoBro skrev:

Hahahaha :D

Om det er sant tror jeg vi sier at du for din egen skyld og for alle skattebetalere sin skyld bør holde deg unna :D

Det hadde vært morsomt å få sett disse "Biffe bro`sa" dine for å se hvor du legger lista. Har du ikke bilde av noen av de ? 

Jeg skal spørre de på gymmet til mandag. Det er noen balkanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, NoBro skrev:

Les alle trådene dine om igjen, mer enn èn gang, og gjør deg selv opp en mening over hva som er seriøst og hva som er sarkasme. Prøv også å reflekter over hvorfor tråden har utviklet seg som den har.

Det finnes ingen piller som gjør deg såkalt "ripped" , hvis vedkomne virkelig er stor og definert (Noe jeg tviler på, selv om "Stor og ripped" for alltid vil være et relativt begrep) finnes det ingen piller som er hovedårsaken til dette, ei heller steroider i pilleform.

Du må bare holde deg langt unna alt som ikke kan selges offentlig hos gymgrossisten og proteinfabrikken, alt annet er oppskriften på katastrofe. Dette er ikke trolling. Bostin Loyd ville sette Jason Genova på trenbolon, for de som kjenner til Jason G forstår man at også dette er oppskriften på katastrofe x 100, heldigvis fikk mer fornuftige folk rundt sistnevnte avverget dette.

Jeg har sagt det før: Du behøver en person rundt deg som hjelper deg å trene og spise fornuftig, sekundært for å få deg i allright form, primært for å unngå at du skader deg selv. 

Om det du har skrevet før i tråden er sant så setter jeg stor pris på det. Fordi har lært mer om kosthold og slik enn jeg har gjort via andre fitnessguruer på flere måneder.

Nå gjenstår bare dietten. Og du sier at jeg bare bør få i meg kylling, brokkoli og ris, mens han andre sier variasjon. 

I mine sko. Hva hadde du valgt å spise? Altså som Skinnyfat, og med for høy fettprosent rundt magen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, kimtony skrev:

Om det du har skrevet før i tråden er sant så setter jeg stor pris på det. Fordi har lært mer om kosthold og slik enn jeg har gjort via andre fitnessguruer på flere måneder.

Nå gjenstår bare dietten. Og du sier at jeg bare bør få i meg kylling, brokkoli og ris, mens han andre sier variasjon. 

I mine sko. Hva hadde du valgt å spise? Altså som Skinnyfat, og med for høy fettprosent rundt magen.:)

Hva har du spist og gjort tidligere som har gjort deg skinnyfat ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Hva har du spist og gjort tidligere som har gjort deg skinnyfat ? 

Altså jeg har drevet med fotball i maange år blant annet men føler jeg alltid har vært sånn ish. Altså slank, men under klærne er det mye fettprosent på magen. Tror dette er genetisk. Har spist helt normal mat, kanskje litt mer fast food, men sånn er nå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Hva har du spist og gjort tidligere som har gjort deg skinnyfat ? 

Altså jeg har drevet med fotball i maange år blant annet men føler jeg alltid har vært sånn ish. Altså slank, men under klærne er det mye fettprosent på magen. Tror dette er genetisk. Har spist helt normal mat, kanskje litt mer fast food, men sånn er nå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent litt styrke før og da var kostholdet sånn at jeg spilte litt av alt men minska inntaket av sukker og diverse, og økte proteininntaket. Hjalp ikke noe. 

Å holde maten i bokser og bare spise kylling, brokkoli og ris kan være lurt, som NoBro poengeteter.

Brødre gi meg noe tips. Styrkeprogrammet går forresten smud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2016 den 0.21, gjest400 skrev:

Her er det virkelig mye dårlig råd om du ikke vil bruke mye tid unødvendig og gjøre deg selv miserabel med kun og spise de samme varene opp igjen. Alt virker som troll, eller er det noen rare synspunkter her...Prøv heller IIFYM og sett opp en macro split, så prøver du og fokusere å spise fisk, kylling, ris(vanlig funker) karbonadedeig, taco, hjemmelaget pizza, skyr, poteter(vanlig funker bra), frokostblanding(helst fiber variant, anbefaler quaker) om du ikke liker havregryn, ytrefilet av svin, biff. Poenget er at du kan spise hva du vil, men gå for litt sunnere varianter som inneholder mer protein og litt mindre fett. Du kan fint passe inn alt dette inni de 2200 kcal og ikke bli lei. Og nei karbohydrater etter en vis tid vil ikke gjøre at du legger på deg fett rundt magen, forbandet piss. Det er ikke rart personer får spiseforstyrrelser med slike holdninger. Alt som teller er inntak av kalorier vs hva du forbruker av kalorier når du skal ned. Prøv å få i deg ekstra proteiner når du skal ned i vekt for å beholde mest av muskelmasse. Samtidig ikke vær redd karbohydrater, det gjør at du holder mer vann, men ikke noe annet enn det. Hva vil du velge: følge noe som ikke har større effekt enn den andre men være mer miserabel eller tilpasse din egen livsstil og oppnå samme resultater?

Alt det du sier er tøv. Du kan ikke komme her med 2 innlegg og tro du er konge! Ta en titt på profilbildet mitt, så ser du deg i speilet, hvem av oss tror du har mest peiling? Nobro har vært utrolig tålmodig med kimtony, han har kommet med gode råd og han har svart på, nesten, hvert eneste spørsmål. Kimtony. Bare drit i det de andre sier, det nobro sier er sant. Hold deg unna steroider, spis kylling ris og brokkoli. Det er en dødelig kombo, som pofritt, brus og burger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Broseidon skrev:

Alt det du sier er tøv. Du kan ikke komme her med 2 innlegg og tro du er konge! Ta en titt på profilbildet mitt, så ser du deg i speilet, hvem av oss tror du har mest peiling? Nobro har vært utrolig tålmodig med kimtony, han har kommet med gode råd og han har svart på, nesten, hvert eneste spørsmål. Kimtony. Bare drit i det de andre sier, det nobro sier er sant. Hold deg unna steroider, spis kylling ris og brokkoli. Det er en dødelig kombo, som pofritt, brus og burger!

Nå kommer fullflex og skal gi råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...