Gå til innhold

Er dette et redundant fullkroppsopplegg


erfaren rookie

Anbefalte innlegg

Hei, mann 27 år her. 2 års-samlet treningserfaring. Tenkte trene dette programmet i 6 mnd. Er det noen åpenbare feil eller mangler her. Er et selvkomponert program med øvelser jeg liker/mestrer og som jeg føler er et komplett fullkroppsprogram. Eller tar jeg feil. Synspunkter tas imot med åpne armer. Har ikke noe veldig spesifikt mål annet enn å være sunn og bli sterk og kanskje et lite håp om et litt bedre "skrog" til sommeren.

Mandag:

Knebøy:        4x6
Benkpress:    4x6
Cablerow:       4x8
Miitærpress:    4x6

Onsdag:

Markløft:           4x6
Skulderpress:    4x8
Nedtrekk:          4x8
Gående utfall:   2x10
Bicepscurl:        3x8

Fredag:

Knebøy:        4x6
Benkpress:    4x6
Lårcurl:          3x10
Stående roing:    4x6
Triceps cable:    3x8

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser bra ut dette. Har du tenkt på hvordan du skal ha progresjon? Du bør iallefall øke vektene på baseøvelsene, men gjerne alle (armer kan være et unntak).

Også ville jeg tatt bicepcurl + tricepcurl som supersett alle 3 treningsdagene, da det ikke vil ta noe lengre tid. Også ville jeg byttet ut nedtrekk med chins (er du så svak at du ikke klarer chins så er nedtrekk såklart å foretrekke)

Rater det 8/10 til å være selvkomponert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...