Gå til innhold

Hårfjerning - bikinifitness


Fitness-lina

Anbefalte innlegg

Sliter med å få det perfekt slik det må være. Vurderer laser behandling, noen med gode resultater? Tenker på bikinilinje/brasiliansk og evt armer og ben. 

Har en tendens til å kunne reagere litt på voksingen, og barbering blir liksom ikke like bra...

Endret av Fitness-lina
skivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt laser og er veldig godt fornøyd, kan absolutt anbefales! 

Det er viktig å være klar over at laser ikke virker like godt på alle, en bør ikke ha for lyse hår bl. a. 

 

Du sier du reagerer på voksingen, har du vokset deg regelmessig? Ikke uavanlig med en reaksjon første og kanskje andre gang ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2016 den 15.03, kristink skrev:

Jeg har tatt laser og er veldig godt fornøyd, kan absolutt anbefales! 

Det er viktig å være klar over at laser ikke virker like godt på alle, en bør ikke ha for lyse hår bl. a. 

 

Du sier du reagerer på voksingen, har du vokset deg regelmessig? Ikke uavanlig med en reaksjon første og kanskje andre gang ;) 

Tusen takk for at du deler din erfaring! Laser er virkelig noe jeg ønsker. Kan jeg spørre hva du betalte? 

Har vel egentlig aldri vokset brasiliansk regelmessig over tid, har blitt mer med sporadiske forsøk. Har som nevnt reagert litt på det så jeg har ikke tatt sjansen ifm konkurranse, som du sikkert skjønner ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 20.28, Fitness-lina skrev:

Tusen takk for at du deler din erfaring! Laser er virkelig noe jeg ønsker. Kan jeg spørre hva du betalte? 

Har vel egentlig aldri vokset brasiliansk regelmessig over tid, har blitt mer med sporadiske forsøk. Har som nevnt reagert litt på det så jeg har ikke tatt sjansen ifm konkurranse, som du sikkert skjønner ;) 

Ville kanskje prøvd litt mer regelmessig voksing og sett om det blir bedre. 

Vedrørende pris på laser, det er vanlig med en "pakkepris" hvis du tar flere områder. De fleste steder har prislister på nett, regn med 20-25% rabatt på en pakke med 4-5 områder. F. eks. rundt 2000 er vanlig for brasiliansk, pr. behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...