Gå til innhold

Blande Crossfit og Styrke


sondre_n

Anbefalte innlegg

Har nå i det siste fått sansen for crossfit/sirkeltrening. En øvelse eg selv liker er noe eg kaller amrap 15. Da prøver eg å få flest mulig runder på 15 minutt, da eg først tar 5 knebøy for så å gå rett på 5 markløft har noen sekunder pause for så å fortsette igjen til de 15 minuttene er gått. Når eg da er ferdig med denne økta, er det å kun kjøre styrkeprogram på 5 sett og 5 reps med markløften. Grunnen til eg liker dette er at eg klarer å få pulsen min opp, samt å forbedre min evne til å holde ut over tid, kjenner pumpa slår skikkelig.

Men det eg lurer på: Vil dette og på en måte bygge muskler, eller vil det resultere i at kroppen ikke helt vet hva den vil samtidig så eg kjører kondisjons økter samt med styrke. Det viktigeste for meg er at eg har funnet noe eg liker, å dette er noe eg klarer å holde på med, blande crossfit med styrke og egenvekts-trening. 

Er dette i bunn å grunn bortkastet, eller er det bare å gi gass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...