Gå til innhold

100% stilling nattevakt


Sandra90

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) 

 

håper virkelig det er noen her som jobber som nattevakt og kan hjelpe meg litt.

Jeg har begynt og jobbe som nattevakt, og jeg merker att i de periodene jeg jobber mest, så får jeg ikke trent. Ofte pga dårlig tid, eller,- dårlig form ..:o 

 

jeg starter nattevaktene 20 og går av 08. Prøver ofte å legge meg litt før 09, for da begynner jeg og føle meg uggen. Jeg klarer i alle fall ikke å motivere meg til å kjøre 10min deretter trene og så tilbake:wacko: 

rent kostholdsmessig går det fint, forskyver bare måltidene mine:) (spiser ett vist antall kalorier daglig,- avhengig om jeg har trent eller ikke)

 

Jeg tenker att jeg må begynne å få til en gåtur i dagslys mellom vaktene mine. 'En det har jo da mer med og gjøre att det er anbefalt å få en viss mengde dagslys. (PS: vil solarium være til noe hjelp her?)

 

men det er ang treningen jeg lurer mest!  Trener helst styrke 2-4 ganger i uka + 1-2 kardioøkter :)

 

så noen andre styrketrenende nattevakter her?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Sandra90 skrev:

Hei alle sammen:) 

 

håper virkelig det er noen her som jobber som nattevakt og kan hjelpe meg litt.

Jeg har begynt og jobbe som nattevakt, og jeg merker att i de periodene jeg jobber mest, så får jeg ikke trent. Ofte pga dårlig tid, eller,- dårlig form ..:o 

 

jeg starter nattevaktene 20 og går av 08. Prøver ofte å legge meg litt før 09, for da begynner jeg og føle meg uggen. Jeg klarer i alle fall ikke å motivere meg til å kjøre 10min deretter trene og så tilbake:wacko: 

rent kostholdsmessig går det fint, forskyver bare måltidene mine:) (spiser ett vist antall kalorier daglig,- avhengig om jeg har trent eller ikke)