Gå til innhold

tipps til bra trenings prog


LostinBoyd96

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Eminator skrev:

Hahaha. for en tråd. TS har gått opp 40 kg siden han begynte å trene. bare lure på kor mange kura har gått med? 

Hehe...Han veier 104 kg og benker to reps på 100 kg....Hvis han har kura er det en prestasjon i seg selv å ha den styrken på den kroppsvekta.. 

Det er faktisk en prestasjon i seg selv clean også. Han trenger 24 timers oppfølging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, NoBro skrev:

Hehe...Han veier 104 kg og benker to reps på 100 kg....Hvis han har kura er det en prestasjon i seg selv å ha den styrken på den kroppsvekta.. 

Det er faktisk en prestasjon i seg selv clean også. Han trenger 24 timers oppfølging. 

Men kan jo hende at musklane hans er forsatt i sjokk da :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NoBro skrev:

Hehe...Han veier 104 kg og benker to reps på 100 kg....Hvis han har kura er det en prestasjon i seg selv å ha den styrken på den kroppsvekta.. 

Det er faktisk en prestasjon i seg selv clean også. Han trenger 24 timers oppfølging. 

Halla. 

Et spm. Elipsemaskim, tanker om det? Hovedsakelig brukers til å kutte kalorier. Lest at det brenner 200-300 kcal hver halve time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kimtony skrev:

Halla. 

Et spm. Elipsemaskim, tanker om det? Hovedsakelig brukers til å kutte kalorier. Lest at det brenner 200-300 kcal hver halve time.

Jeg har aldri brukt elipsemaskin i hele mitt liv... :)

Men som med alle former for kardio vil det jo variere fra person til person, fra maskin til maskin - Og aller viktigst: Hvor intensivt du trener den halvtimen. 

Blir som å si at en halvtime løping brenner 2-300 kalorier uten å spesifisere hvordan du løper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, NoBro skrev:

Jeg har aldri brukt elipsemaskin i hele mitt liv... :)

Men som med alle former for kardio vil det jo variere fra person til person, fra maskin til maskin - Og aller viktigst: Hvor intensivt du trener den halvtimen. 

Blir som å si at en halvtime løping brenner 2-300 kalorier uten å spesifisere hvordan du løper. 

Skjønner. Greia er at jeg ikke er noe fan av cardio.

Driver foreløpig med starting strengh programmet. Men føler lissom det blir for enkelt. Bruker 15-20 min. Men blir nok vanskeligere etterhvert. Men om dette programmet vil kutte av magefettet blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kimtony skrev:

Skjønner. Greia er at jeg ikke er noe fan av cardio.

Driver foreløpig med starting strengh programmet. Men føler lissom det blir for enkelt. Bruker 15-20 min. Men blir nok vanskeligere etterhvert. Men om dette programmet vil kutte av magefettet blir spennende å se.

Du har fortsatt misset de mest grunnleggende mekanismene her. 

Det er ikke programmet ditt som forbrenner fett, det er det dietten din (Kalorioverskuddet)  som gjør. 

Det programmet der må være midt i blinken for deg,  og det er mer enn godt nok som verktøy til å både beholde og i ditt tilfelle bygge masse i kalpriunderskudd en stund. 

Når styrken din går opp går muskelmassen din opp, og det spiller ingen rolle om noen her inne prøver å si noe annet. Slik er det.  hvis vekta Di samtidig går nedover i denne perioden kan du ta en skål for at du er på riktig vei. Nå har du fått et enkelt men effektivt opplegg,  følg det. Ikke begynn å skulle skifte program osv. Det gir deg ikke noe bedre resultater å vimse med slikt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, NoBro skrev:

Du har fortsatt misset de mest grunnleggende mekanismene her. 

Det er ikke programmet ditt som forbrenner fett, det er det dietten din (Kalorioverskuddet)  som gjør. 

Det programmet der må være midt i blinken for deg,  og det er mer enn godt nok som verktøy til å både beholde og i ditt tilfelle bygge masse i kalpriunderskudd en stund. 

Når styrken din går opp går muskelmassen din opp, og det spiller ingen rolle om noen her inne prøver å si noe annet. Slik er det.  hvis vekta Di samtidig går nedover i denne perioden kan du ta en skål for at du er på riktig vei. Nå har du fått et enkelt men effektivt opplegg,  følg det. Ikke begynn å skulle skifte program osv. Det gir deg ikke noe bedre resultater å vimse med slikt nå. 

Neida. Følger dette. Og legger på 2,5 kg ved hver gang.

Kalorioverskudd? Altså du mener at jeg må spise mer enn jeg pleier? Ja Ok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...