Gå til innhold

Tips til treningsoppsett


leenaa89

Anbefalte innlegg

Jeg er 27år, 160cm og ca 48kg, og er ectomorf,  og prøver og gå opp i vekt og bygge muskler.  Har i en tid nå trent en 2splitt med underkropp 2 ganger i uka og overkropp 2 ganger i uka,  men føler ikke at det har gitt så mye resultater,  jeg prøver pga min kroppstype og holde meg til korte økter (60min) og 3-4 sett med 6-12 rep.  Er det en annen metode som ville vært bedre?  Og evt hvilke øvelser bør jeg ha med.  Jeg vil øke volum på rumpa,  armene og lårene hovedsaklig☺️ tar imot alle tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok til syvende og sist kcal inn som vil ha mest å si for deg om du sliter med å gå opp i vekt. Det finnes selvfølgelig mange bra programmer der ute som er litt mer fokusert på rumpe og lår sånn som Bret Conteras sine, som tross alt er kjent som "The glute guy". Dama har kjørt ene programmet hans før med veldig gode resultater, men jeg tror nok til syvende og sist vekt økningen kommer til å skje på kjøkkenet. Ta en titt på noen av programmene hans om du kunne tenke deg

https://bretcontreras.com/how-to-design-an-optimal-glute-training-program/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...