Gå til innhold

Trenger hjelp til treningsprogram for hjemme trening med litt utstyr


Utgangspunkt

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Har nå lyst å begynne å trene for  legge på meg litt. (litt kjedelig å bare legge på seg rund magen) er relativ spinkel, 176cm høy og 67kg (nei jeg er ikke en dame) Tenkte å begynne med hjemme trening pga har barn annen hver uke, og da får jeg ikke tid til treningsenter:/ Det jeg har av utsyr er manualer med masse fri vekter, pull-up/chin up bar, ez-curl stang og benkpress med sånn lår curl ting. (tenkte eg skulle kjøpe noen trinser til å ha i taket slik at jeg kunne benytte benkpress stangen til nedtrekk og roing om det går:)

Satser på å begynne med et fullkrops program som eg gjør 3 ganger i uken

Det jeg skulle hatt hjelp til da var og satt opp ett treningsprogram basert på det jeg har av utstyr om det lar seg gjøre

Kan nevne at jeg har vært operert to ganger for prolaps i rygg, så knebøy og markløft er øvelser jeg kjenner at kan være uheldig for meg.

Legger ved et Excel ark med diverse øvelser jeg har funnet rundt på nettet. Skulle gjerne hatt hjelp til å plukke ut hvilke øvelser jeg MÅ ha med, og øvelser jeg BØR ha med. om noen av disse øvelsene er overflødig eller bør erstattes med andre.  Håper noen kan hjelpe meg, setter pris på all hjelp eg kan få.

Treningsprogram.xlsx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...