Gå til innhold

The Tank - erfaringer


Tore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det 2.0 du er ute etter?

Vet at 1.0 fås for en tynn slant nå som 2.0 er på vei.

Har aldri sett eller trent disse programmene selv, men jeg vet litt om dem. Hint i denne linken. Ellers vet jeg av erfaring at han holder en del kort tett til brystet, bevisst.

Felles for ting Sandvik har smidd sammen er at det er gjennomtenkte saker, og inneholder gjerne morsomme treningsmetoder blandet sammen med nytenking. Det er også lov å ta kontakt med ham via nettsiden hans om du har spørsmål.

Er du glad i treningen din er det vel verdt å bruke noen kr på det(?)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært "inne og sjekket" nå og finner det ikke lenger. B)

Ett av to - Jeg har sett feil, eller det har blitt gjort forandringer der inne.

2.0 kan ihvertfall fåes for en billig penge ved forhåndsbestilling, dette vet jeg (697kr). Men ja som han selv sier er 2.0 en oppfølger av originalen og han anbefaler at man starter med originalen først.

2.0 er et eget/nytt program og ikke bare en "ny versjon", men han har beholdt enkelte strukturer som har vist seg å være velfungerende fra originalen skriver han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...