Gå til innhold

Calisthenics blandet med styrketrening


sondre_n

Anbefalte innlegg

Har nå holdt på med calisthenics i et lite år, da eg finner denne måten å trene styrke på meget interessant og gøy! Eg lurer på om det er andre her inne som og gjør det samme, og hvordan de blander det med styrketrening etc. Tar dere styrketrening før egenvekts treningen, eller fokuserer en mest på egenvektstreningen før styrketreningen. Etter en time med egenvektsøvelser føler eg at eg har så ''lite'' energi å gi til de avsluttende isolerte styrke øvelsene. Forslag? Når det gjelder styrke, eg kan ta 5 stk frittstående HSPU (dype) men klarer ikke mer en 70 kg i militærpress, hvorfor det? (kroppsvekt er 98 kg)

Og hvor lang tid bør man bruke på oppvarming? Av og til er alt så lett og enkelt å få til, samt andre dager finner en rett og slett ikke formen, men slik er det vel bare.

Underveis under treningen, som nevnt tidligere kan eg føle eg ikke har energi igjen, men har lyst til å gi mer. Er det noe form for kost tilskudd eg kan ta under treningen som kan gi meg den energien eg sårt ikke har?

Takk for tilbake meldinger :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...