Gå til innhold

Er skinnyfat, hva bør jeg gjøre? Styrke? Cardio?


kimtony

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Glenn3222 skrev:

ALLE har valker på magen når man sitter. tilogmed de som er ripped. men når jeg står oppreist ser jeg 6packen 

skal ikke gå inn på kostholdet ditt. siden jeg ikke er expert. men du spiser faktisk bedre em meg. så du burde ikke ha noe problem med og nå målet ditt. bare følg treningsprogramet og se forvandlinga skje :)

Joda men jeg har litt for store valker når jeg sitter. Og nei  er faktisk ikke feit, mulig skinnyfat dog. Tanker?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

2 minutes ago, kimtony said:

Joda men jeg har litt for store valker når jeg sitter. Og nei  er faktisk ikke feit, mulig skinnyfat dog. Tanker?

IMG_4533.JPG

det vil forsvinne ettervært når du trener. og ting vil stramme seg opp. som sakt. start programmet. altså nybegynnerprogramet. og se etter 2 mnder. du kommer til og se stor forskjell. 

som di andre har sakt. du kan ikke velge hvor du skal miste fett. det skjer etter som du trener. så bare stå på. du har fått mange tips. og det vil hjelpe! 

så gi det tid og du kommer til og bli glad og motivert som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fobedringspotensiale mtp på kosthold her. Spis mer ren mat, og nok proteiner

Generelle retningslinjer:

Protein: Kjøtt, fugl, fisk, egg, melkeprodukter

Fett: Kokosfett, egg, avokado, nøtter, fet fisk

Spis så mye du vil av grønnsaker, frukt og bær. Poteter og ris i moderate mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...