Gå til innhold

Ikke trent på et halvt år!


Pipsa

Anbefalte innlegg

Hei!

nå har det seg sånn at jeg ikke har trent ordentlig på over et halvt år. Jeg merker at jeg savner treningen og å være i form. Det har gått mye i "drittmat" ikke tenkt så mye på kosthold. (Kun i små perioder) jeg har klart å lege på meg 5 kg på denne tiden i tillegg. Jeg ser tilbake på bilder og meg selv hvor jeg trente mye og egentlig ikke var fornøyd med meg selv. først nå jeg ser hvor fin jeg egentlig var. 

 

Det jeg vil fram til er at jeg vil komme inn i rutine igjen. Jeg hat egentlig aldri hatt så "mye" fett på kroppen som jeg har nå. Så jeg syns det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal begynne. Jeg går også frem og tilbake om jeg skal begynne på en diett. Eller om jeg skal legge meg på 1700-1800 kcal daglig med gode karbo fett og proteinkilder. Det er jo seff det jeg føler mest for. Men er så redd for at jeg ikke vil få resultater. Erfaring fra diett er at det funker, men at jeg har lett for å Skeie ut og blir i dårlig humør og egentlig litt deppa. 

Jeg veier 68 kg, 165 høy. 26 år. Kvinne.

Jeg har god erfaring med styrketrening så vet hva jeg skal gjøre der. Men kostholdet har alltid vært litt vanskelig. Jeg har en tendens til å bli skikkelig demotivert hvis jeg føler ting ikke fungerer. Og gir opp for fort. Håper noen kan gi meg noen gode råd og motiverer meg litt på vei nå i en litt vanskelig tid! 

Takk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg... Og er i samme situasjon som deg gitt. :/ Starte forrige uke, og enn så lenge går det kjempebra. Men erfaring tilsier at jeg går på en smell om ikke så altfor lenge og får en motreaksjon der jeg er usunn en ukes tid. Så nå kjører jeg 3 uker flink/slanking, og 1 uke slappe av og ikke tenke så mye på hva jeg spiser (men spiser overhode ikke sjokolade, godteri, søtsaker). Så får vi se hvordan dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...