Gå til innhold

Anette-S

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg heter Anette og har i det siste begynt å jobbe som PT for Evo Vika. 

Jeg tok PT utdanning hos SAFE, er Crossfit Level 1 Trainer og har gått på flere kurser: avansert kurs i baseøvelser med Martin Norum, styrketrening, funksjonell trening, cross trening, mobility og nutrition. Jeg er veldig interessert i mobility/bevegelighet og hvordan det kan hjelpe alle som har vondt eller som sitter masse foran en PC og har dårlig kroppsholdning på grunn av det. I fritida spiller jeg volleyball i mixbedriftslaget, går på gym og sykler hver dag så målet mitt er også å smitte andre med aktiv livsstil! :)

Du skal få gratis PT time der vi skal snakke om målene dine, ha det morsomt sammen, men også trene hardt! :) Jeg legger stor vekt på en riktig teknikk sånn at du kan få mest ut av hver øvelse. Men jeg husker også hvordan det var å være nybegynner så jeg er veldig fortåelsesful og motiverende, ikke var redd ;) Rom ble jo ikke bygget på en dag! Du skal få hjelp med å nå dine mål på en effektiv og utfordrende måte. Det er helt uforpliktende! Og du trenger ikke å være medlem hos Evo heller, siden de tilbyr gratis prøveuke sånn at du kan se om Evo er noe for deg. 

Tenkte også å kjøre noen Boot Camp timer i Slottsparken om noen er interessert! Jeg kan garantere at følelsen man får etter en high intensity trening er ubeskrivelig! Ok, kanskje det er det allikevel: HELT AMAZIIIING. Mer energi, bedre selvtillit og sunnere kropp, er det noe mer man ønsker? Ikke nøl da å ta kontakt med meg :) Telefonnummeret mitt er 98677233.

Håper vi snakkes snart! Ha en fortsatt strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...