Gå til innhold

Hvordan lean bulke?


Randia

Anbefalte innlegg

1 time siden, NoBro skrev:

 

Zlatan er en fabelaktig fotballspiller, og virker som en flott fyr med glimt i øyet.

I fotballsammenheng har Zlatan en meget bra fysikk.

Sett fra et kroppsbygger og fitness-perspektiv har Zlatan på ingen måte noe imponerende fysikk.

Men så har ikke Zlatan prøvd å bli fitnessutøver heller, han har prøvd å bli en best mulig fotballspiller og det har han jo forsåvidt lyktes stort i.

Du påsto at man måtte dope seg for å på "Lav fettprosent" være tyngre enn "Høyden sin" (F.eks 195 cm - 95 kg) og at dette var alles genetiske potensiale.

Dette er altså noe av det største tøvet jeg har lest her inne på lenge, sorry, men det er det, og det sier en hel del.

Lav fettprosent er forsåvidt et relativt begrep, men la oss si oppunder 11-12% er en relativt lav fettprosent. Jeg vet om mange som aldri har dopet seg som er langt tyngre enn "Sin egen høyde" for å bruke dine egne ord, på en slik fettprosent.

Genetisk potensiale heter genetisk potensiale nettop fordi det er det, det er individuelt, det varierer fra person til person. De aller aller fleste menn har høyst sannsynlig et genetisk potensiale som i varierende grad fra person til person er høyere enn de to siste sifrene i sin høyde.

Og de aller aller fleste bolere begynner å selvmedisinere seg selv uten kunnskap lenge før de har klart å nå sitt genetiske potensiale.

Les.

I denne sammenhengen, tenkte jeg på scene klar, altså 4-6 %. Men skjønner nå at du kan oppnå et høyere tall enn dette, men hvorfor påpekte du det igjen? hadde jo ikke skrevet noe mer om det. Lurte om gode kilder så jeg kunne få litt mer informasjon, men du svarte aldri på det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Randia skrev:

I denne sammenhengen, tenkte jeg på scene klar, altså 4-6 %. Men skjønner nå at du kan oppnå et høyere tall enn dette, men hvorfor påpekte du det igjen? hadde jo ikke skrevet noe mer om det. Lurte om gode kilder så jeg kunne få litt mer informasjon, men du svarte aldri på det.  

Søk rundt på nettet, les litt kvalifisert forskning, lær deg å skill broscience fra ordentlig science, prat med folk som har peiling på kosthold og trening der du trener.

Jeg påpekte det fordi du fremla det som en fasit. Men det er det altså ikke, det finnes ikke noe fasit på hvor høy LBM et individ kan oppnå naturlig, eller hvor høyt kcaloverskudd et individ bør ha, det er som nevnt tusen ting å ta med i betrakningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.10.2016 at 19.20, NoBro skrev:

Søk rundt på nettet, les litt kvalifisert forskning, lær deg å skill broscience fra ordentlig science, prat med folk som har peiling på kosthold og trening der du trener.

Jeg påpekte det fordi du fremla det som en fasit. Men det er det altså ikke, det finnes ikke noe fasit på hvor høy LBM et individ kan oppnå naturlig, eller hvor høyt kcaloverskudd et individ bør ha, det er som nevnt tusen ting å ta med i betrakningen.

Jeg er både enig og uening. Hvis man tar utgangspunkt i fettfrimasseindex ser vi så godt som ingen individer som rene som scorer over 25 prosent. Jeg er dog enig med deg at de fleste aldri kommer til å nå sitt genetiske potensiale, og det er vist seg at halvparten av de som boler heller ikke har nådd dette.
Med fare for å spore av helt, vil jeg svare trådstarter på noe. Under ser du min transformasjon. Der jeg hadde trent et halvt år. Da tipper jeg på at jeg hadde ca 8 i fettprosent og vekten viste ca 84-86 kg og høyden min er ca 184 cm. Du finner foresten mye artig på kanalen, samt at du kanskje kan lære noe der:)
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Broseidon skrev:

Jeg er både enig og uening. Hvis man tar utgangspunkt i fettfrimasseindex ser vi så godt som ingen individer som rene som scorer over 25 prosent. Jeg er dog enig med deg at de fleste aldri kommer til å nå sitt genetiske potensiale, og det er vist seg at halvparten av de som boler heller ikke har nådd dette.
Med fare for å spore av helt, vil jeg svare trådstarter på noe. Under ser du min transformasjon. Der jeg hadde trent et halvt år. Da tipper jeg på at jeg hadde ca 8 i fettprosent og vekten viste ca 84-86 kg og høyden min er ca 184 cm. Du finner foresten mye artig på kanalen, samt at du kanskje kan lære noe der:)
 

 

Imponerende resultat i løpet av et år :) Skal sjekke ut de andre videoene dine og plukke opp litt informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...