Gå til innhold

Trenger noen Pointers =)


Glenn3222

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en Gutt på 25 år som etter noen år har bestemt meg for og legge meg i hardtrening.

Jeg har lest litt på forumet. og poster i et par dager for og prøve og finne ut av hva jeg skal gjøre, men noe er forsjatt litt vanskelig og forstå.

Planen min var og begynne med Styrketrening for Begynnere. programmet som er posted i Fitnessbloggen.

Men samtidig som jeg bygger muskler har jeg også lyst til og forbrenne Fett. ok har lite peiling i kcal/protein/fett og hvor mye jeg skal inta. har prøvd og sette meg inn i det men synes det er litt vanskelig. blir vell lettere ettervært. 

Så hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen råd =) og kanskje noen inspill på hva jeg burde spise osv. i tillegg til og ta protein pulver. eller eventuel annen type progam.

Jeg er ganske aktiv vær dag. er uten jobb for tiden så har mye tid til overs. 

har en hund som trenger mye mosjon. så jeg går ca 2-3 timer vær dag. i raskt tempo. også mye i skog og oppoverbakker osv. 

som jeg sa øverst. er jeg 25 år gammel. veier rundt 75 kilo. og er 173 høy

driver også litt arbeid på tomta der jeg bor. men er ikke alt for hardt arbeid. 

men ellers går jeg til butikk og alt. 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den 16.9.2016 at 1.48, Glenn3222 skrev:

Hei.

Jeg er en Gutt på 25 år som etter noen år har bestemt meg for og legge meg i hardtrening.

Jeg har lest litt på forumet. og poster i et par dager for og prøve og finne ut av hva jeg skal gjøre, men noe er forsjatt litt vanskelig og forstå.

Planen min var og begynne med Styrketrening for Begynnere. programmet som er posted i Fitnessbloggen.

Men samtidig som jeg bygger muskler har jeg også lyst til og forbrenne Fett. ok har lite peiling i kcal/protein/fett og hvor mye jeg skal inta. har prøvd og sette meg inn i det men synes det er litt vanskelig. blir vell lettere ettervært. 

Så hadde vært fint om noen kunne gitt meg noen råd =) og kanskje noen inspill på hva jeg burde spise osv. i tillegg til og ta protein pulver. eller eventuel annen type progam.

Jeg er ganske aktiv vær dag. er uten jobb for tiden så har mye tid til overs. 

har en hund som trenger mye mosjon. så jeg går ca 2-3 timer vær dag. i raskt tempo. også mye i skog og oppoverbakker osv. 

som jeg sa øverst. er jeg 25 år gammel. veier rundt 75 kilo. og er 173 høy

driver også litt arbeid på tomta der jeg bor. men er ikke alt for hardt arbeid. 

men ellers går jeg til butikk og alt. 

Takk på forhånd.

Dersom du er nybegynner trenger du ikke tenke på kalorier og makrofordeling.

Ha fokus på ren og minst bearbeidet mat. Fokus på proteinrik mat, grønnsaker, frukt, bær og sunt fett. Dette kommer du langt med, du kan fint brenne fett og bygge muskler samtidig, spesielt hvis du er nybegynner.

Ingen poeng i å overkomplisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...