Gå til innhold

Flere kosttilskudd på samme tid


GripCeline

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt med ganske intensiv trening 5-6 ganger i uken i ca. 2 timer etter en lang periode med jevn trening (på en litt lavere nivå) også lurte jeg på hva kosttilskudd man kan bruke på samme tid og ikke. 
Er det feks mulig å starte før trening med PWO, drikke BCAA under trening, og kreatin og proteinpulver etter økten? I tillegg til fatburner kapsler? Eller blir dette en overdosering? 

Celine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal gå helt fint det, ser ikke noe grunn til at det blir en overdosering. Men jeg ville f.eks ha byttet ut PWO"en (antar at du bruker et produkt ala I'M FU#KED UP eller noe liknende som er populært nå til dags) med en kopp sterk kaffe eller 1 stk 200 mg koffeinpille, dette pga at de 2 sistnevnte er mer økonomisk samt at du egentlig ikke trenger sånne dyre preworkout produkter. Fatburner kapsler hadde jeg styrt unna, helt ubrukelige greier. Ser også ingen grunn til å bruke BCAA under trening med mindre det er i en diettsammenheng eller om du periodisk faster og spiser dagens første måltid etter treningsøkten. En god nattesøvn + nok mat + kaffe før trening overgår alt av trendy preworkouts som finnes om du spør meg.

Til syvende og sist, hvis du liker å gjøre det slik som du gjør og det er det som motiverer deg og gir deg økt treningsglede samt at det ikke tærer så mye på økonomien din, for all del go for it ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Du kan godt ta kreatin sammen med proteinpulveret ditt om det var det du tenkte på. Sånn doseringsmessig skal en strak teskje av kreatin hver dag være nok.

Det at du prøver å gå opp i muskelmasse ved hjelp av styrketrening vil automatisk få deg ned i fett%. Etter at du har lagt på deg en betydelig mengde med muskelmasse vil det faktisk se ut som om du har gått ned i fett% selv om du egentlig har den samme fett% fra da du begynte, dette pga at fettet nå har en større flate å distribuere seg over. Derfor kan du se an om du vil gå ned i fett% i etterkant, da det kan hende at du er fornøyd der du allerede er. Om det ikke er tilfellet kan du alltid manipulere kostholdet ditt for å få fettet til å slippe ytterligere.

Du må ikke være redd for å bli "bulkete" som følge av styrketreningen. Eneste måten du som jente kan bli bulkete på er hvis du er villig til å bruke syntetiske mannlige hormoner, noe som jeg regner med at du ikke er. Det som egentlig kommer til å skje er at du vil ende opp med en strammere kropp med fine former samt feminine muskler (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...