Gå til innhold

Hva skjer med Fitnessbloggen?


Sven David

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekket med Egmont som eier bloggen. Bloggen står på vent til de har bestemt seg for hva de skal gjøre videre. Når dette skjer er helt uavklart. Meg forstått er de fleste vi kjenner som har bidratt (skribenter, moderatorer, redaktører, tekniske folk osv…) har sluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎09‎.‎2016 at 20.14, 02-snapper skrev:

Ganske dårlig at det ikke gis noe info da... Siden står bare her og forfaller liksom

Yup. Men de har reklame, så det er inntekter..... Da det er uklart og uavklart ift rettigheter/opphav, ingen moderatorer og ingen som passer på o.l. er det egentlig litt ugreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså gjør som de gjorde før til dags, la brukerne skrive artikler gratis for bloggen, og la redaktøren gå gjennom dem.
Jeg hadde fint satt av en lørdag til å skrive en artikkel for fitnessbloggen gratis, jeg har fått såpass mye hjelp her inne at det er det minste jeg kunne gjort.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Den 13.9.2016 at 16.36, Samsons skrev:

Jeg hadde fint satt av en lørdag til å skrive en artikkel for fitnessbloggen gratis, jeg har fått såpass mye hjelp her inne at det er det minste jeg kunne gjort.  

Gratisarbeid undergraver verdien av produktet du selger. En del av gratisarbeidet var/er også fryktelig dårlig. 

Flere av skribentene til fitnessbloggen gjorde vel det gratisarbeidet i gamle dager for å opparbeide seg en portefølje med artikler som de kunne vise frem senere, og muligheten for å kunne være med på noe som virket stort og spennende. Etter at dopingsaken sprakk i 2012  endte de heller opp med å heller få navnet og arbeidet sitt tilknyttet noe de ikke ønsket å assosiere seg med. 

Blir ikke mye penger av folk som produserer innhold folk ikke vil betale for, selv om de gjør det gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei

Denne tråden er eldgammel, jeg er klar over det. Her er i alle fall en update. Egmont publishing bestemte seg for å legge ned Fitnessbloggens nettside for et år siden. Veldig synd dere ikke ble informert om dette. Forumet har imidlertid fortsatt å eksistere. Jeg er nylig ansatt som forumansvarlig for alle Egmonts forum, og skal også ha ansvar for dette forumet. De som jobbet med det tidligere er ikke lenger ansatt her. 

Dermed har det det siste året ikke vært postet artikler - men forumet har vært her. Det har imidllertid dessverre blitt litt glemt. Jeg vet ikke hva som vil skje med forsiden, men vil si ifra når jeg vet det. Om dere ellers har noen ønsker for selve forumet kan dere si ifra til meg, så skal jeg se hva jeg kan gjøre.

Vennlig hilsen

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...