Gå til innhold

Hvordan bli kvitt magevalkene?


kimtony

Anbefalte innlegg

Heisann! Er en gutt som veier 80kg og er 185 cm høy. Gått ned 5 kg etter å ha gått i kaloriunderskudd. Men de fettvalkene er der ennå selv hvor mye vekt jeg går ned.

Kan noen si hvorfor? Finnes det noen produkter som gjør at disse valkene blir borte? Har løs hud og er nesten så jeg vurderer fettsuging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Stilken skrev:

Kan være løshud etter vekttap. Smør deg inn med fuktighetskrem og vær litt tålmodig ;) 

Ja har fått høre dette: 

For å forebygge slack hud pga valkene, anbefaler jeg at du daglig skrubber huden med en skrubbevott i dusjen og masserer huden godt med en oppstrammende fuktighetskrem.

Men hva mener du? Vil valkene bli borte om jeg smører med fuktighetskrem, hæ hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kimtony skrev:

Ja har fått høre dette: 

For å forebygge slack hud pga valkene, anbefaler jeg at du daglig skrubber huden med en skrubbevott i dusjen og masserer huden godt med en oppstrammende fuktighetskrem.

Men hva mener du? Vil valkene bli borte om jeg smører med fuktighetskrem, hæ hvordan?

At dersom du har tatt av på vekt og midjemål, så er huden elastisk, men bruker tid på å trekke seg sammen. Da er det greit å hjelpe til med skrubb og krem ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Broseidon skrev:

Hei, Kim Tony! Du kan neppe ha mye til fettvalker hvis du kun har gått ned fra 85 til 80. Hvis du ønsker ytterligere nedgang fortsetter du å spise i et underskudd. Så simpelt er det. Lykke tell

Jo, har faktisk endel jo. Og hvor mye mer skal man gå ned, skal man være 60kg da eller :)

 Her har du et bilde fra da jeg var 83, og er noenlunde samme når jeg sitter slik. Er ellers slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Stilken skrev:

At dersom du har tatt av på vekt og midjemål, så er huden elastisk, men bruker tid på å trekke seg sammen. Da er det greit å hjelpe til med skrubb og krem ;) 

Hvordan kan jeg se det på huden? Kan fort være det.

Men den metoden med krem og skrubb tar vel endel måneder/år før virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, kimtony skrev:

Hvordan kan jeg se det på huden? Kan fort være det.

Men den metoden med krem og skrubb tar vel endel måneder/år før virker?

Tar litt tid, usikker på hvor lenge, men eneste utenom bukplastikk som hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kimtony skrev:

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/monthly_2016_08/image.thumb.jpeg.f429c952466d437c7b30651068e5449f.jpeg Her har du et bilde fra da jeg var 83, og er noenlunde samme når jeg sitter slik. Er ellers slank.

Får ikke åpnet bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Broseidon skrev:

Alle har sånn når du sitter på den måten der. For å bli kvitt det der må du nok under ti i fettprosent. Ja det kan hende du må ned mot 72 kg for å bli så ripped som du ønsker

Haha tror nok ikke maaange har slik nei. 72kg?? Er ikke det veldig lite for en kar som er 186? Er 83 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, kimtony skrev:

Det er mye hud ja. Hva kan hjelpe videre/hva bør jeg gjøre? 

Med mindre du har tenkt å bruke oppunder et tresifret antall tusenlapper på å legge deg under kniven for et resultat som du risikerer er både svært dårlig og helsemessig risikabelt så finnes det ikke noe hurtigkur her. 

Godt kosthold og trening kontinuerlig er stikkordet her, opp i muskelmasse først og fremst, ikke noe "Dont worry im bulking bro"-bulk mens du dykker dypt i kebaben hver dag, men en kontrollert "clean" en.  Det ville ihvertfall jeg gjort, da blir jobben så mye lettere til våren også, og fremgangen Mtp løshud langt større. 

Stemmer ganske bra det broseidon sier også, når jeg var på 11-12 prosent forsvant ellers synlige mageruter når man satt på den måten der, og man følte seg ila et nanosekund som en skinnyfat Dadbod. Way of life. Trøst deg med at det sannsynligvis gjelder 90% av de jackede bro'sene på ditt lokale gym også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NoBro skrev:

Med mindre du har tenkt å bruke oppunder et tresifret antall tusenlapper på å legge deg under kniven for et resultat som du risikerer er både svært dårlig og helsemessig risikabelt så finnes det ikke noe hurtigkur her. 

Godt kosthold og trening kontinuerlig er stikkordet her, opp i muskelmasse først og fremst, ikke noe "Dont worry im bulking bro"-bulk mens du dykker dypt i kebaben hver dag, men en kontrollert "clean" en.  Det ville ihvertfall jeg gjort, da blir jobben så mye lettere til våren også, og fremgangen Mtp løshud langt større. 

Stemmer ganske bra det broseidon sier også, når jeg var på 11-12 prosent forsvant ellers synlige mageruter når man satt på den måten der, og man følte seg ila et nanosekund som en skinnyfat Dadbod. Way of life. Trøst deg med at det sannsynligvis gjelder 90% av de jackede bro'sene på ditt lokale gym også.

Da er det meste og det beste sakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, NoBro skrev:

Med mindre du har tenkt å bruke oppunder et tresifret antall tusenlapper på å legge deg under kniven for et resultat som du risikerer er både svært dårlig og helsemessig risikabelt så finnes det ikke noe hurtigkur her. 

Godt kosthold og trening kontinuerlig er stikkordet her, opp i muskelmasse først og fremst, ikke noe "Dont worry im bulking bro"-bulk mens du dykker dypt i kebaben hver dag, men en kontrollert "clean" en.  Det ville ihvertfall jeg gjort, da blir jobben så mye lettere til våren også, og fremgangen Mtp løshud langt større. 

Stemmer ganske bra det broseidon sier også, når jeg var på 11-12 prosent forsvant ellers synlige mageruter når man satt på den måten der, og man følte seg ila et nanosekund som en skinnyfat Dadbod. Way of life. Trøst deg med at det sannsynligvis gjelder 90% av de jackede bro'sene på ditt lokale gym også.

Wow nice svar. Men;

Jeg har jo gått ned 5-6 kg og ikke spist noe sukker på megamange måneder, men valkene er der ennå. Vil nok tror at de er der også når jeg er på 70kg. Hva skyldes det? Veldig irriterende.

Det siste avsnittet er jeg ikke med på. Hva mener du med at synlige mageruter forsvant når man satt på den måten der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...