Gå til innhold

Film interessert?


Filmjunkie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg vil invitere dere alle til å ta en kikk på bloggen min som omhandler filmverdenen. Alle som kjenner meg vet at jeg elsker å diskutere, analysere og ikke minst se filmer:) 
Planen er å ha minst fire ukentlige innlegg. De faste ukentlige innleggene skal være "undervurderte filmer" , "skjulte perler", kino anmeldelser, Netflix anbefalinger, hyllester og mye annet gøy:)

Jeg elsker å snakke om film, så det hadde vært kjempe gøy å høre andre film entusiasters meninger om filmene jeg skriver om. Selv om du skulle være uenig om mine meninger om filmene, er det bare hyggelig å få tilbakemeldinger.

Idag er det klart for ukas undervurderte film.

Denne gangen skal vi svømme tilbake til 1995 og overleve i en verden hvor polene har smeltet og alt land ligger under vann...

Ta dere en titt:)

 

http://filmjunkie.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...