Gå til innhold

Trenger hjelp til treningsprogram


Onkel.P

Anbefalte innlegg

Heii, har sammen mitt første program for vektnedgang samt muskel økning. Har trent i 2 år men aldri laget mitt eget.

Har valgt å ta med knebøy og mark 3 ganger i uka pga eg elsker det. Har dere noen tanker om programet? er det noke eg kunne forandret på?

Masse sett per dag, men elsker å slite meg ut.

 

Mandag     Tirsdag     Onsdag     Torsdag     Fredag  
                           
Legs     Chest/Triceps     Legs/Biceps/Abs     Back/Shoulder     Legs  
                           
Squat Lett 3x8   Benchpress 3x8   Squat Tung 3x8   Widegrip Pulldown 3x12   Squat Middel 3x8
Deadlift Tung 3x8   Incline D.B 3x12   Stifflegg 3x8   Barbell Row 3x12   Deadlift Romanian 3x8
Front Squat 3x12   Flatt Bench D.B 3x12   Barbell Curl 3x15   Dumbell Row 3x12   Goblet Squat 3x12
Leg Press 3x12   Incline Fly D.B 3x12   Hammer Curl 3x15   Barbell Shoulder Lift 3x12   Leg Press 3x12
Leg Curls 3x12   Dips 3x12   Cabel Curl 3x15   Laterall Raises D.B 3x12   Leg Curls 3x12
Calf Raises 3x12   Skullchruser 3x12   Chrunch 3x15   Military Press 3x12   Calf Raises 3x12
      Tricep Extension 3x12   Hanging Leg.R 3x15   Upprigth Row D.B 3x12      
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...