Gå til innhold

TN konkurs


Stort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 15.7.2016 at 0:51 PM, Stort said:

Ser at Tech Nutrition / Strongr er konkurs og produktene forsvinner fra markedet. Det er sikkert PF som har kjøpt konkursboet. Om de tar over blir det vanlig rævva PF kvalitet... 

Det er pf som hatt tatt over merkevaren ja. Så får vi se om kvaliteten blir den samme.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
1 time siden, NoBro skrev:

Kjipt. Forskjellen mellom prozyme og PF sine proteintilskudd er som forskjellen mellom en ferie på Bahamas og en ferie på Odda camping.

He, he, he ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Kjipt. Forskjellen mellom prozyme og PF sine proteintilskudd er som forskjellen mellom en ferie på Bahamas og en ferie på Odda camping.

Når det gjelder proteinpulver så er det resten av kostholdet viktig og når det gjelder ferie, så er det folka rundt som gjør mye av ferien...men det er klart at ett godt proteinpulver funker bedre enn ett som smaker høgg, og skal man være alene på ferie så er det bedre å være alene på Bahamas enn alene på Odda Camping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, rudboy skrev:

Når det gjelder proteinpulver så er det resten av kostholdet viktig og når det gjelder ferie, så er det folka rundt som gjør mye av ferien...men det er klart at ett godt proteinpulver funker bedre enn ett som smaker høgg, og skal man være alene på ferie så er det bedre å være alene på Bahamas enn alene på Odda Camping ;)

Sant nok :) Men når det gjelder Odda Camping tror jeg faktisk jeg heller ville valgt en ferie alene / evt. med kjipe folk på Bahamas fremfor en ferie med fem utvalge på Odda camping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
7 timer siden, NoBro skrev:

Sant nok :) Men når det gjelder Odda Camping tror jeg faktisk jeg heller ville valgt en ferie alene / evt. med kjipe folk på Bahamas fremfor en ferie med fem utvalge på Odda camping ;)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn seriøst, er det noen som vet hva som skjer med TN sine produkter i praksis ? Blir de samme produktene videreført bare under annen leverandør ? Eller blir de kun videreført i navnet, med nytt næringsinnhold/smak etc. ?

Drikker utrolig lite proteintilskudd, men det lille jeg tar har siden jeg var 17-18 år vært Prozyme, rett og slett fordi det smaker utrolig godt, og i tillegg har et solid innhold sammenlignet med de fleste av sine konkurrenter.

Dersom dette ikke videreføres i den formen det er idag blir det å kutte ut proteintilskudd fullstendig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Den 22.8.2016 at 15.18, Zharoon skrev:

Gi meg et par gode grunner til hvorfor TN har ''mye'' høyere kvalitet på produktene sine i forhold til PF?

Jeg kan gi deg èn: Smaken.

Ikke at jeg bruker proteinpulver særlig ofte, men når jeg gjør det er det en stor fordel at den smaker bra. Det synes jeg TN sin gjør i aller høyeste grad, blandet med skummet melk smaker den mere som milkshake, i rak motsetning til PF sin, som smaker papir.

Andre produkter kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke bruker noen andre produkter fra noen av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Har noen smakt ProZyme etter PF tok over, og vil pulveret fortsette å eksistere? Hvordan er det ift til PF sitt Whey Isolate på smak?

PF sitt er jo til og med dyrere enn ProZyme.. Er fort gjort å velge Whey-100 fra Star Nutrition når man ser prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...