Gå til innhold

Trenger hjelp.


Vaksvik

Anbefalte innlegg

Hei!

Med dette innlegget håper jeg å komme inn på riktig vei igjen. For at dere skal kunne hjelpe meg best mulig tenker jeg at jeg skal gi dere litt bakgrunnsinformasjon om meg selv.

Jeg er 18 år, er 185cm høy og veier omtrent 91 kg. I omtrent 4 år har jeg drevet med skiskyting på toppnivå i min klasse. Aldri hatt problemer med vektendringer.  Kunne med andre ord spise hva jeg ville uten at det ville påvirke kroppen min synsmessig. Å trene som skiskytter innebærer mye utholdenhetstrening og mye stimuli for kjærnemusklaturen. For omtrent 2 år siden fikk jeg en voldsom knekk og sluttet å trene, begynte å snuse osv... Det resulterte i et vekthopp på 10kg +- og relativt dårlig kondisjon. Har nå bestemt meg for at jeg ikke kan holde på sånn lenger og ønsker å gjøre noe med det. Jeg ønsker å bygge muskler samtidig som jeg går ned i vekt og håper at noen her er villige til å ta seg tid til å hjelpe meg inn på riktig kurs igjen. Håper på å kunne få et fullstendig treningsopplegg og en god kostholdsplan for 3-4 måneder frem i tid.

På forhånd takk! Ha en fin dag videre dersom du måtte ha bedre ting å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...