Gå til innhold

Hvor er alle?


anorakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, 02-snapper skrev:

Skjer fint lite her...  Blir ikke en gang lagt ut nytt stoff på forsiden til fitnessbloggen.no 

Nedtur da! Treningsforum.no er jo også helt dødt - et eller annet sted må jo alle ha tatt veien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
1 minutt siden, Broseidon skrev:

Forumet fikk en remake, og med det dro alle heltene. Jeg vet at @Aureliuskjemper hardt mot brosience på NAF. Jeg vet også at @burny_hjelper ungguttene på hjemstedet sitt.

Stusselig dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes noe spesifikt sted som alle har dratt. Jeg følger en del av de gamle traverne på IG, og antar at klikker og vennegjenger holder kontakten via ting som iG, Snapchat og FB.

Men noe nytt norsk samlingssted for trenings- og fitnessinteresserte på internett tror jeg ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

1 time siden, FrkHoel skrev:

Siden er lagt ned fordi Egmont Publishing mente siden ikke var lønnsom nok. De valgte å prise siden så høyt at ingen andre skulle få muligheten til å drifte siden videre og dermed få trafikken...

Derfor har bl.a. jeg valgt å forlate forumet.

så fitnessbloggen er egentlig lagt ned, men fortsetter som før mtp at man kan skrive i loggbøker,opprette tråder etc? 

Signerer den over meg, si ifra om det skulle bli ett annet aktivt forum noen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Jeg er med videre!!!!!

Det er forresten alt for mange gode artikler, logger, råd, tips, knowhow osv til at dette kan gå tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...