Gå til innhold

treningssenter i Hamar?


mrDrop

Anbefalte innlegg

Veit ikke om dette er i den riktige kategorien å spør. Jeg skal nå til høsten flytte til Hamar for å studere. Jeg er på utikk etter en treningsenter som først og fremst er billig. Jeg har ikke behov for gruppetimer, sqaush etc..  For meg er det nok med frivekter, knebøystativ og kabelmaskin.  Noen som har noe anbefalinger? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en liten oversikt:

Espern Aktivitetspark: har alt. Stort. Gruppetimer, klatring, golf(!), frivekter og apparater. Men et veldig populært sted, for både studenter, pensjonister, "gruppetime-folk" og også de som trener frivekter. Midt mellom togstasjonen og vikingskipet.

Fønix CC Stadion: ganske likt som Espern A. egentlig.. Har også senter i Brumunddal, som er veldig bra, og populært for de som trener styrke. Har egen crossfit-sal bla. Fønix opplever jeg som litt mer folkelige enn Espern, bla. fordi de har noen gruppetimer ute, som alle kan være med på, ikke bare medlemmer.

Actic: litt mindre enn Espern og Fønix, og er kun over ett plan. Mange som trener seriøs styrke der, og frivektsavdelinga er adskilt fra apparatene, og kondisjonsdelen. Ligger inntil Mjøsa, så du har fin utsikt! Også sentralt, 100 m unna togstasjonen. Billig og bra. Mener komunalt ansatte for 30% rabatt. 

Exhale: typisk frivektssenter hvor mange av "gutta" er. Låser deg inn med nøkkelkort. Synes ikke det er så alt for bra miljø der...Og hjemmesiden er ikke vits å linke til, den bærer bare preg av billig og useriøs. 

Espern Express: åpner på Hamar Vest (ved hockeyhallen) nå i høst. Blir type hvor du låser deg inn selv og slik, men litt bemannet også. Kun frivekter og apparater, ingen gruppetimer. Espern samarbeider forøvrig med Antidoping Norge.

 

Tror kanskje jeg ville gått for espern Express ;) Nytt, stort og flott, med seriøse drivere osv. Blir også billig, og melder du deg inn innen en viss tid sparer du mye. Les mer på hjemmesiden ;)http://www.espern.no/espernexpress/#!/faq Selv trener jeg på Espern A., mye pga. TRX gruppetime og spinning, samt at det er nærme meg. 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...