Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Mr.Positive

Anbefalte innlegg

Hei! Først og fremst, gratulerer med dagen alle sammen! 

Jeg lurer bare på hva du har spist i dag? Tenkte å holde meg strict, men f**k it. 

Har spist 1 proteinbar, 1 skyr, 1 kyllingwrap, 1 kroneis og 1 pose ostepopp! :D har dog hatt en treningsøkt i morgest. Mulig det blir noe kake etterpå, får se:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Hals/bihulebetennelse i dag. Ikke trent i går eller i dag. Tapper som jeg er, med minst 0,005 grader over 37 i kroppstemperatur har jeg med store smerter og meget ubehag klart:

Tunfisk og egg til frokost, seranoskinke, eggerøre, kyllingvinger/klubber, ørten forskjellige brier/blåmuggoster, jordbær, pavlovakake, ostekake og annen kake satt til livs på en uselvisk måte til middag.

Nå mangler det bare at jeg tråkker på en legoklosse så kan noen avlive meg på en lite human måte og befri meg fra de verdslige lidelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Champisfrokost - lunsj - middag :D

Klok av skade ble det i år heldagsfest fremfor champisfrokost. Etter utallige år med frokost først og deretter timeslang kamp om å komme inn ulike steder i Oslo ble det i dag duket for heldagsfest. Tanken om at "frokosten er jo det koseligste, alle ble splitta på byen" tok vi endelig til etterretning og ble værende på den koseligste delen av dagen! 

Grillbuffet som derfor ble fylt på underveis hele dagen leverte!

 grillspyd med grønnsaker og perfektgrillet biffklumper, hjemmelagede og grilla søtpotetchips med grønnsaksdip og guacamole, grillede pakker med laks og grønnsaker, helgrillet lammelår, hjemmelagede karbonadeburgere og grillet ananas og banan (undervurdert!!)

I tillegg hadde vi jordbær   med hjemmelaget yoghurt-trekk (NAMM!!), spritgele (ja da, det er lov å være harry på 17. Mai...), is laget på skyr og saft. 

Goooood dag :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...