Gå til innhold

Pulsklokke


trening71

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg pulsklokke med gps og vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.....( litt dårlig erfaring med å spørre på butikker som  ikke helt vet hvordan de er).....

Noen som har prøvd begge?

Vurderer tomtom for å få med musikk og ikke pulsbelte, men polar har også noe bra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Min erfaring er at optisk pulsmåler i perioder kan vise helt feil puls. Jeg har dårlig erfaring med klokker som TomTom Runner Cardio. Eksempler er hvilepuls etter maksdrag og at det kan gå flere minutter før den finner riktig puls.

Tror teknologien på sikt vil bli foretrukket fremfor pulsbelte, men for øyeblikket mener jeg den er for umoden.

Dårlig erfaringer med Fitbit og TomTom sine klokker med denne teknologien. Flere av mine venner har også slitt med med klokker med optisk pulsmåler.

Bruker V800 og fornøyd med den. Kostet opprinnelig Ca 4500,- men klokken er vel over 2 år gammel og fås nå til ca 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...