Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 11. mai 2016 at 10.20, Tronaldo skrev:

 

OK, da er det i så fall greit. For kunders del er det fint med en nettside med mer info slik at det er mulig å se at det er en legitim sjappe. Noen linjer på et diskusjonsforum er lite å gå.

 

 

Den 11. mai 2016 at 10.41, Krister83 skrev:

Det var mere for å kartlegge hvorfor folk ikke benytter seg av bedre tilbud. Skjønner at det kan oppstå skepsis til noen som ikke har fancy hjemmeside, eller et stort navn, men ett sted må alle begynne.

Det er heller ikke 25% mva på kosttilskudd og den slags, men 15%. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inger-Lise skrev:

Alt går før eller siden ut på dato. Det er ikke lov å selge noe som har gått ut. Hvordan vet du at de har kortere holdbarhetsdato?

Jeg skrev kortere holdbarhet, ELLER de ingen vil ha. Tviler på det var chocolate chip cookie dough, eller cookies & cream du kjøpte da. Som er de mest populære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så overskriften tenkte jeg at dette er en tråd som faktisk tar for seg overprisede og til dels unødvendige kosttilskudd.

Ble skuffet når jeg så at det bare var en som bare ville reklamere for og selge andre overprisede og til dels unødvendige kosttilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NoBro skrev:

Når jeg så overskriften tenkte jeg at dette er en tråd som faktisk tar for seg overprisede og til dels unødvendige kosttilskudd.

Ble skuffet når jeg så at det bare var en som bare ville reklamere for og selge andre overprisede og til dels unødvendige kosttilskudd.

Vi bruker pengene våre forskjellig, og synsing om hva som fungerer og ikke er en evigvarende diskusjon. Men føl deg fri til å skrive et slikt innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Krister83 skrev:

Jeg skrev kortere holdbarhet, ELLER de ingen vil ha. Tviler på det var chocolate chip cookie dough, eller cookies & cream du kjøpte da. Som er de mest populære. 

Ok ok, null stress :) jeg er jo ikke her for å krangle eller ødelegge for deg! Flott at noen ønsker å prøve å tilby kosttilskudd og sunnere supplement til en lavere pris. Håper du får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...