Gå til innhold

1 år i dag.


Anbefalte innlegg

Hei,

I dag er det nøyaktig 1 år siden jeg bestemte meg for å komme tilbake til gamle vaner, og legge om livsstilen til en sunn og aktiv hverdag. Dette er ment som en motiverende tråd på at alt er mulig, og at det er aldri for sent. 1 år av et forhåpentligvis langt liv er ikke lang tid å investere i seg selv, om man ser på det i det lange løpet. Jeg har måttet gjort offringer, prioritert annerledes og vært ganske a-sosial til tider (alle mine venner fester hver helg) men det har vært sinnsykt verdt det. Jeg kviet meg noe av å legge ut bildene. Jeg skjønner ikke at jeg selv tillot meg å bli seende sånn ut, og slutte bry meg om helse og utseende. Jeg har totalt gått ned 23,5kg per i dag. Jeg ligger fremdeles i underskudd og har planer om å prøve å nå rundt 10% ish BF til sommeren. Jeg har trent styrke helt siden jeg var 16 år, fikk meg samboer i en alder av 20år, og hadde da en trenings"pause" på 2 år(derav bildet til venstre) med bare dritmat og sittestillende jobb. Begynte å starte igjen med treninga for akkurat 12 mnder siden, og begynte da å endre kostholdsvanene og tracket hva jeg spiste. I dag har jeg en mye enklere hverdag, er sinnsykt stolt over at jeg gadd å begynne, og holdt løpet ut (ikke helt ferdig enda, men snart) har mye mer energi, og selvtilliten er så sinnsykt mye bedre. Jeg har dog lært, og jeg skal aldri tilbake til formen på bildet til venstre. Jeg håper noen kan lese denne tråden og finne motivasjonen, for tross alt, så er ikke 1 år mye i det lange løpet. Jeg har hatt noen pauser fra vektnedgangen, enkelte uker her og der, husker ikke spesifikk hvilke. Så dette er nok fullt mulig på kortere tid enn 1 år. Dont wish for it, work for it!

 

Bildet til venstre: 105kg

bildet til høyre: 81,5kg

2015vs2016.jpg

gunz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...