Gå til innhold

Brakkeliv og trening for de tre store?


Øivind76

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at jeg kommer til å bli boende på brakke/hytte endel i forbindelse med sesongarbeid i sommer.

Sist gang gikk det greit å vedlikeholde styrken ved å trene hjemme i de helgene jeg var hjemme. Men det hadde selvsagt vært enda bedre om det i år gikk an å både tjene gode penger og ha framgang på treningen.

Med to-tre helger pr. måned hjemme, så er jeg ikke særlig bekymret for treningshyppigheten på markløft, men ser etter muligheter for å trene press og bøy hjemmefra.  Har sett litt på sånne fitness-strikker, men det er vel i overkant optimistisk å belage seg på at det skal holde til god framgang i de tre store. Med vektskiver kunne det vært mulig å få lagt til frontbøy og ohp, uten at utstyret tar altfor stor plass i firmabilen. 

Det siste, og beste, alternativet er vel å ha med rack i egen bil, men da må den bilen kjøpes først(...).

 

Det hadde vært kjempegøy om dette kunne bli sommerens frekvensprosjekt, fremfor en sommer med lite trening. Alt av innspill og tips mottas med takk :)  Mvh

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for svar. Det finnes tunge nok lodd for vektede pushups, men ikke for bøy. 

Motivasjonen er å øke litt mer i de tre store, før det begynner å bli for sent. Jeg ser verdien i å gjøre andre øvelser for generell helse også, men har lite motivasjon for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...