Gå til innhold

Tips til online oppfølging trening og kosthold?


Caprica

Anbefalte innlegg

shutterstock_1112894841.jpg?w=1000&h=666

Hei!

Jeg tenkte spørre det store Fitnessblogg-orakelet om tips til hvor jeg kunne finne meg noen som kunne hjelpe meg en periode med trening og kosthold; tenkte online oppfølging?

Har en del venner som har brukt onlinecoaching og har hatt gode resultater der. Er interessert i å prøve det samme, men vet ikke helt hvor jeg skal starte. Jeg vil si jeg har ganske ok kunnskap om både kosthold og trening, men når det kommer til diett/vektnedgang så trenger jeg en liten push for å faktisk klare å gjennomføre.

Jeg er 26år, jente, 167cm høy og veier 67kg. Trener 4-6 ganger i uka, for det meste styrketrening, men også litt vektløfting og crossfit i perioder. Kunne tenkt meg å få ned fettprosenten litt da jeg har litt mer enn jeg ønsker å ha, men vil samtidig ikke minste muskelmassen jeg har bygd opp så langt.

Jeg vet mange innpå her kan gi meg et kosthold og treningsprogram uten og blunke, og be meg gjennomføre det selv. Det tror jeg faktisk jeg hadde klart å gjort til en viss grad selv også, men litt av poenget for meg er å ha noen som følger meg opp for å få motivasjonen jeg trenger for å gjennomføre.

Vil gjerne ha tips om hvem jeg kan kontakte, hva det eventuelt koster og hvilke tilbud de har.

Bare still spørsmål om det mangler noe spennende info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...