Gå til innhold

Pulsklokke


rudboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fitbit charge HR er den første og eneste pulsklokken jeg har hatt og må si at jeg er fornøyd med den så langt :-)

Minimalistisk og har de viktigste funksjonene lett tilgjengelig. I tillegg så har du muligheten til å koble den til en app, noe som gjør at alt blir loggført og du kan se tilbake på diverse informasjon.

Dessuten får du masse badges gjennom appen, noe som er det desideeert viktigste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Espyy skrev:

Fitbit charge HR er den første og eneste pulsklokken jeg har hatt og må si at jeg er fornøyd med den så langt :-)

Minimalistisk og har de viktigste funksjonene lett tilgjengelig. I tillegg så har du muligheten til å koble den til en app, noe som gjør at alt blir loggført og du kan se tilbake på diverse informasjon.

Dessuten får du masse badges gjennom appen, noe som er det desideeert viktigste ;-)

Takk for innspill, men hvor nøyaktig er puls-måleren? har ført diverse historier om at den ikke er helt optimal, og at båndet rundt brystet er bedre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Espyy skrev:

Hmm, det visste jeg ikke! Noen idé til hvordan jeg kan sjekke ut hvor nøyaktig den er? Må teste en annen pulsmåler samtidig som jeg vet er 100% nøyaktig da eller? :-)

Det aner jeg ikke, jeg har bare hørt det fra søsteren min og hennes samboer, begge kjøpte hver sin fitbit, og begge opplevde litt varierende pulsmålinger...men det kan hende de har vært uheldige med sin modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...