Gå til innhold

Prissammenligning av kosttilskudd etc.


Anbefalte innlegg

Hei. Mitt navn er Nora, og jeg jobber (deltid) for Prisguide.no, med ansvar for en seksjon med enormt potensiale: Sport og fritid. I den forbindelse har jeg begynt å tenke på å bygge ut kosttilskuddkategorien vår. Foreløbig ser det ganske trist ut ( http://www.prisguide.no/kategorier/sportsernaering-og-kosttilskudd ) men jeg har som mål å ta tak i dette innen ganske kort tid. Men jeg kan trenge litt inspill fra folk som kjøper mer av slike produkter enn det jeg selv gjør :)

Er det noen typer produkter du kunne tenke deg å sammenligne prisene på (som finnes i flere enn èn norsk nettbutikk?)? I så fall, hvilke egenskaper ønsker du å kunne sortere etter?

Ellers tar jeg gladelig innspill om det er noen andre kategorier enn bare kosttilskudd dere mener er viktig å få i gang. Er det noe du ønsker å kunne sammenligne priser på? Eller produkter hvor du ønsker å kunne legge inn prisvarsel (mail idet prisen går under en terskel)?

Til sist vil jeg bare påpeke at vi driver uavhengig av alle butikkene, og ønsker å fremme god konkurranse i markedet. Vi favoriserer ingen butikker med høyere listeplassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Questbarer ligger inne nå, noen smaker du savner? Også opprettet noen bcaa.

Sukrin/sukrinmelis kommer på tirsdag. I tillegg skal jeg forsøke å få opp et par kreatintilskudd.

Ellers bare å kaste ut ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lagt inn fiberhusk, sjokoladekakemiks, sanasol, 1 type omega 3 og fiberfin. Ser det er en del å spare på førstnevnte..! http://www.prisguide.no/produkt/funksjonell-mat-fiberfin-400g-256373

Er litt vanskelig å finne ut hvilke produkter som er nyttige for folk, og det blir litt for omstendelig å dekke absolutt alle produkter, så send gjerne flere konkrete eksempler (produktnavn) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...