Gå til innhold
SisterSyringe

Tips til ferdigoppsatt program?

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrke nå de to siste årene, først med et grunnprogram fra gym'et, deretter RYP, deretter et eget oppsatt treningsprogram for jenter.
Vel og bra alt dette, men nå er jeg totalt i manko av motivasjon.

Om meg selv og eventuell plan kan jeg vel si;
- Har okei greie på teknikk. Løper ikke rundt og leker proff, men liker å tro jeg vet hva jeg holder på med teknikkmessig
- Tar gjerne opptil en tre-splitt, dog ikke et must (men ser jo at det tar lengre tid før jeg går lei av et splitt-program)
- Har anledning til 3 økter i uka
- Vil gjerne ha fokus på bygging av store muskelgrupper/fettforbrenning

...Og kanskje klare en pullup om en stund. Jeg er grenseløst veik i armene, og har nok en litt for tung bilring pr dags dato.

Så, kan noen peke meg i retning av et greit ferdig oppsatt program ut fra nivå og mål? ^_^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig god fremgang på x-press da jeg trente det :) Om du ikke får trent mer enn 3x uken anbefaler jeg ikke å dele opp kroppen noe veldig heller, men kjøre fullkropp hver gang. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå


×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her