Gå til innhold

Tips til ferdigoppsatt program?


SisterSyringe

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrke nå de to siste årene, først med et grunnprogram fra gym'et, deretter RYP, deretter et eget oppsatt treningsprogram for jenter.
Vel og bra alt dette, men nå er jeg totalt i manko av motivasjon.

Om meg selv og eventuell plan kan jeg vel si;
- Har okei greie på teknikk. Løper ikke rundt og leker proff, men liker å tro jeg vet hva jeg holder på med teknikkmessig
- Tar gjerne opptil en tre-splitt, dog ikke et must (men ser jo at det tar lengre tid før jeg går lei av et splitt-program)
- Har anledning til 3 økter i uka
- Vil gjerne ha fokus på bygging av store muskelgrupper/fettforbrenning

...Og kanskje klare en pullup om en stund. Jeg er grenseløst veik i armene, og har nok en litt for tung bilring pr dags dato.

Så, kan noen peke meg i retning av et greit ferdig oppsatt program ut fra nivå og mål? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Jeg hadde veldig god fremgang på x-press da jeg trente det :) Om du ikke får trent mer enn 3x uken anbefaler jeg ikke å dele opp kroppen noe veldig heller, men kjøre fullkropp hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...