Gå til innhold

Amerikanske føderale myndigheter slår ned på USPLABS og andre


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skummelt hva disse produsentene av tilskudd kan finne på.

På seminaret jeg var på med antidoping norge tidligere i uken ble det også snakket om at produkter ofte er kontaminerte og man vet aldri hva man får i de.

En annen ting er at DMAA f.eks kommer visst under 18 forskjellige navn... Så ikke så lett å vite hva man får i seg bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt hva disse produsentene av tilskudd kan finne på.

På seminaret jeg var på med antidoping norge tidligere i uken ble det også snakket om at produkter ofte er kontaminerte og man vet aldri hva man får i de.

En annen ting er at DMAA f.eks kommer visst under 18 forskjellige navn... Så ikke så lett å vite hva man får i seg bestandig.

Enig! Er jo igrunn "sånn man vet", ref; foreldre som er skeptiske til at proteinpulver = steroider osv, dessverre er det visst ikke så langt fra sannheten likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så veldig mange uker siden det var funnet DNP i et MusclePharm produkt. D-N-P... google it


Så vidt jeg vet har i alle fall Proteinfabrikken garanti for produktene deres når det gjelder at de ikke skal være kontaminert eller inneholde noe som er i strid med WADA lista. Men igjen, PWO`s... not even once.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig mange uker siden det var funnet DNP i et MusclePharm produkt. D-N-P... google it


Så vidt jeg vet har i alle fall Proteinfabrikken garanti for produktene deres når det gjelder at de ikke skal være kontaminert eller inneholde noe som er i strid med WADA lista. Men igjen, PWO`s... not even once.

Sånn jeg forstod det på foredragsholderen om kosttilskudd så kan de ikke garantere noe som helst, men tror nok de seriøse aktørene her i norge har skikkelige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig mange uker siden det var funnet DNP i et MusclePharm produkt. D-N-P... google it


Så vidt jeg vet har i alle fall Proteinfabrikken garanti for produktene deres når det gjelder at de ikke skal være kontaminert eller inneholde noe som er i strid med WADA lista. Men igjen, PWO`s... not even once.

HAr alri prøvd PWO, og basert på hva en del her inne har skrevet og hva jeg ser på nettet, holder jeg meg til kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg forstod det på foredragsholderen om kosttilskudd så kan de ikke garantere noe som helst, men tror nok de seriøse aktørene her i norge har skikkelige produkter.

 

I følge dem selv så gjør de det på de produktene de selv produserer, samt de sier de labtester det de tar inn via andre leverandører. Jeg ser klart utfordringen, men bare gjengir det de sa :)

Endret av Jester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...