Gå til innhold

Etterlysning til Cardioprosjekt!


Thomaseh

Anbefalte innlegg

Hei,

For å fortelle litt om meg selv først, jeg studerer per dags dato Personlig Trening hos Norges Helsehøyskole. Jeg har vært tjukkas, er fortsatt gladtjukk. Konkurrerer og trener styrkeløft, men har samtidig en liten kjærlighet til utholdenhetstrening. I den forbindelse er jeg på utkikk etter 2 personer.

 

Person A:

Du har et par kg for mye, du trener styrke fra før av, du spiser i et lite underskudd. Du har lyst til å supplere med litt utholdenhetstrening.

 

Person B:

Du er i generelt god form, du trener styrke fra før av, du spiser i vedlikehold. Du har lyst til å supplere med litt utholdenhetstrening.

 

Du må ha tilgang på tredemølle og en pulsklokke som kan eksportere logg til Endomondo, Polar Flow, Garmin Connect. (Så du får se pulsgraf og tid).

 

Hvorfor?

Jeg har og er som sagt interessert i utholdenhetstrening, jeg klarer fint å gjennomføre øktene jeg har satt opp selv, men klarer andre det? Vil mitt opplegg gi en forbedring? Syntes andre at det er gøy? Klarer du å kombinere det med styrke?

 

Det forventes at du kan gjennomføre minimum 2 økter i uken, du vil få et opplegg som gir deg 3 økter. I første omgang varer prosjektet i 4 uker, med mulighet for forlengelse. Jeg vil ha tilbakemelding etter hver økt i ditt eget Google regneark som du vil få tilgang til.

 

Det er selvfølgelig gratis!

 

Er du interessert? Send meg en e-post til [email protected] med emnet: Cardioprosjekt!

Fortell om deg selv og litt om hvordan trening du gjør fra før samt tidligere erfaring og alder.

Jeg vil ta kontakt med de 2 heldige personene innen 15. November. Jeg kan ikke love svar til resten. Skal forsøke å oppdatere her inne når kandidater er funnet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...