Gå til innhold

Videoer og bilder av jenter som løfter


FrkHoel

Anbefalte innlegg

Hei alle styrkeløftglade jenter!

Jeg jobber med en liten hyllest til styrkeløft og hvorfor jenter bør trene styrkeløft, og i den anledning lurer jeg på om noen av dere har bilder/videoer dere har lyst å dele som jeg kan legge inn i artikkelen? Fra trening eller fra konkurranser.

Om dere har lyst å bidra blir jeg veldig veldig glad! :D

Bare legg inn her i tråden og husk å skrive hva du heter og hvilken klubb du tilhører om du er medlem av en klubb. (y)

Endret av FrkHoel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker godt de bildene som allerede er lagt ut her, slike bilder mangler vi! Føler at svært mange av "Fitness/inspirasjon/treningsbilder" av jenter alltid er iført Better bodies-uniformen, perfekt sminka og styla ansikter, og de utfører alltid en eller annen rumpeøvelse. Da gjerne i en forførerisk, sexy posisjon...! Kjempeinspirerende...

så - liker initiativet og andre type bilder!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva jeg skal poste, men her er mine beste treningsløft :D 

562b9bc86e2c7_by136.thumb.png.3c969e0bb6

benk83.thumb.png.9b17948648925f8b7b7fea8

mark150.thumb.jpg.bacc5304d3ef75974edb42

Edit: Irene, løfter for Odin SK. 

Jeg elsker styrkeløft fordi det alltid er nye utfordringer. Hver økt er annerledes, og det er alltid noe man kan forbedre. Jeg liker å se forandringer i styrke, helse, sinn, og kropp! For meg er styrkeløft en sport hvor jeg kun konkurrerer mot meg selv. Mestringsfølelsen jeg får av en ny personlig rekord er ubeskrivelig. :D Miljøet og samholdet er dessuten helt fantastisk. Jeg digger at styrkeløftere heier på hverandre, støtter hverandre, og pusher hverandre til å bli bedre. Styrkeløft er en sport det ikke går an å ikke like. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...